Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@05:36:01 GMT

فلاح‌زاده: همه جا باز شده، غیر از فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۶۵۱۳

فلاح‌زاده: همه جا باز شده، غیر از فوتبال

دروازه‌بان سایپا معتقد است فوتبالیست‌ها می‌توانند همانند پرستاران موجب شادی و دلگرمی مردم شوند.

به گزارش "ورزش سه"، حامد فلاح‌زاده درباره شروع دوباره مسابقات گفت: ما مشکلی بخاطر برگزاری مسابقات نداریم و اتفاقا استقبال هم می‌کنیم. واقعا دل ما برای بازی‌ها تنگ شده و امیدوار هستم در زمان مقرر و رعایت مسائل بهداشتی، دوباره مسابقات فوتبال شروع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: خدا را شکر وضعیت کرونا در کشور بهتر شده و با توجه به اینکه تقریبا جایی تعطیل نیست، بهتر است با رعایت تمام مسائل و در نظر گرفتن قوانین خاص بهداشتی، دوباره مسابقات را برگزار کنند تا در این شرایط فوتبال موجب دلخوشی مردم شود. خوشبختانه تمرینات ما بدون مشکل در حال انجام است و به نظرم اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود، بازی‌ها نیز با شرایط خوبی انجام خواهد شد.

 

دروازه‌بان باتجربه سایپا یادآور شد: در ماه‌های گذشته پزشکان و پرستاران کمک حال مردم بودند و در هر شرایطی زحمت کشیدند و موجب دلگرمی و خوشحالی هموطنان شدند، حالا نوبت ما بازیکنان است تا مردمی که در خانه مانده‌اند را سرگرم کنیم و موجب شادی آنها شویم. این کمترین کاری است که از دست ما فوتبالیست‌ها برمی‌آید و امیدوار هستم مسؤولان نیز شرایط مردمی که در خانه هستند را در نظر بگیرند و با برگزاری بازی‌ها، آنها را خوشحال کنند.

 

 

فلاح‌زاده تاکید کرد: به نظرم لیگ باید شروع شود چون همه جا باز شده و دلیلی ندارد که تعطیلی فوتبال اتفاق بیفتد. اگر تصمیم به تعطیلی فوتبال بگیرند، امید و نشاط هم در جامعه از بین می‌رود.

 

او درباره شرایط سایپا و توانایی این تیم در بهتر شدن جایگاه‌اش عنوان کرد: ۱۰۰ درصد در ادامه فصل نتیجه می‌گیریم. تیم ما روز به روز بهتر شده و از این به بعد هم همینطور می‌شود. تمام هدف ما موفقیت سایپا و رسیدن به جمع تیم‌های میانه جدول است که این مهم با سختکوشی در کار و هدایت آقای صادقی اتفاق می‌اُفتد.

سایپا حامد فلاح زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا حامد فلاح زاده فلاح زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج

به گزارش "ورزش سه"، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین نشست خود که امروز در بانکوک، برگزار شد، تصمیمات کلیدی را به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای تضمین ادامه پیشرفت هر دو رشته ورزشی اتخاذ کرد.

در نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون که در آستانه برگزاری دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند برپا شد، مهدی تاج، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فدراسیون فوتبال ایران، در آغاز صعود تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران و تایلند به فینال این مسابقات را تبریک گفت و از میزبانی فدراسیون فوتبال تایلند، قدردانی کرد.

در این جلسه همچنین پیرامون رقابت‌‎های جام ملت‌‎های فوتسال هم بحث و تبادل نظر شد و بر این اساس با توجه به آماده‌سازی تیم‌‎ها برای جام جهانی فوتسال بانوان فیفا که قرار است در سال 2025 آغاز شود، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا، فرمت، تاریخ مسابقات و مقررات جام ملت‌‎های آسیا 2025 فوتسال بانوان AFC را که به صورت چهارساله برگزار می‌شود، تصویب کرد.

بحث درباره شیوه برگزاری فعلی مسابقات جام ملت‌‎های مردان فوتسال آسیا هم از دیگر موارد مطرح‌شده در جلسه امروز کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

دیگر خبرها

  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال