Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا باقری عضو هیئت مدیره شرکت دوچرخه‌های اشتراکی بیدود در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین وضعیت افزایش میزان تقاضای سفر با دوچرخه‌های اشتراکی با توجه به اجرای مجدد طرح ترافیک در پایتخت گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد از زمان اجرای مجدد محدودیت‌های ترافیکی (طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا) در پایتخت ۳۰ درصد میزان تقاضای دوچرخه‌های بیدود افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت مدیره شرکت دوچرخه‌های اشتراکی بیدود افزود: یکی دیگر از مواردی که باعث افزایش تقاضای سفر می‌شود، بازگشایی مجدد مدارس و دانشگاه‌هاست که سرویس دهی به شهروندان در زمان بازگشایی مراکز علمی و مدارس از سوی مجموعه بیدود دنبال می‌شود.

باقری با اشاره به مرگ بانوی رکابزن ادامه داد: متأسفانه حادثه تلخی رخ داد، اما باید به این موضوع تأکید کنم که پلیس باید در احداث مسیر دوچرخه با مدیریت شهری همکاری کند، زیرا احداث مسیر دوچرخه موجب باریک شدن عرض معبر و کندی تردد می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که شرایط مالی برای استفاده از سامانه دوچرخه‌های اشتراکی بیدود به چه شکل است؟ گفت: مبلغ ودیعه برای استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی بیدود ۴۹۵۰۰ تومان و هزینه استفاده شهروندان برای هر ۳۰ دقیقه یک هزار و ۵۰۰ تومان است.

عضو هیئت مدیره دوچرخه‌های اشتراکی بیدود افزود: نزدیک دو سال است که تعرفه استفاده شهروندان از دوچرخه‌های اشتراکی بیدود ثابت است و با توجه به افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی ما نیز در آینده‌ای نزدیک نرخ استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی را افزایش می‌دهیم.

بیشتر بخوانید

آماری از افزایش تعداد مسافران اتوبوس ندارم مچ اندازی هاشمی با وزیر بهداشت / هاشمی: جهش تولید تنها تولید ماسک و ونتیلاتور نیست محیط زیست با شیوع کرونا نفس کشید/کووید ١٩درمان مقطعی درد‌های زمین

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر دوچرخه های اشتراکی طرح ترافیک دوچرخه های اشتراکی بیدود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی

سید مجتبی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی خبر داد و اظهار کرد: شهرستان آزادشهر ۴۵ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد که تا کنون در ۴۲ روستای آن طرح هادی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه شاخص اجرای طرح هادی شهرستان آزادشهر ۱۲ درصد از میانگین استانی و ۱۹ درصد از میانگین کشوری بالاتر است، افزود: طی دو سال گذشته ۷۵ پروژه عمرانی در ۴۶ روستا اجرایی شد که نسبت به مدت مشابه قبل، ۲۲۲ درصد رشد داشته است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: در سال‌جاری میزان اعتبارات جهت اجرای طرح هادی مبلغ هفت میلیارد تومان برای روستاهای شهرستان مصوب شده است.

وی افزود: طی دو سال گذشته با مشارکت دهیاران روستاها، ۴۵ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت در ۲۱ روستای شهرستان از محل اعتبارات قیر بنیاد اجرا شده است.

حسینی اظهار کرد: در سفر نخست ریاست جمهوری به استان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح هادی در ۶ روستا مصوب و تخصیص داده شد و در سفر دوم هم یک میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی در ۲ روستا تخصیص داده شده است.

کد خبر 6095311

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی مهم اقتصاددانان از آینده بازار طلا
  • پیش‌بینی مهم از آینده بازار طلا
  • منتظر طلای ۳۰۰۰ دلاری باشیم؟
  • پیش‌بینی مهم اقتصاددانان از آینده بازار طلا/ قیمت طلا ممکن است از این عدد فراتر رود
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • گشایش گره ترافیکی خوی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند