Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهقانی از راه اندازی بخش پیوند عضو از ابتدای مهرماه امسال در بیمارستان رازی خبر داد و گفت: در همین راستا از ۳۱ خردادماه به مدت چهار روز، کارگاه آموزشی برای پرسنل پرستاری و پزشکی خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «هادی دهقانی» صبح امروز (21 خرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات درمانی در خصوص حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج با توجه به دستورالعمل های بهداشتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز بیماران خاص در خراسان جنوبی با بیان از ابتدای شیوع بیماری کرونا یکی از دغدغه‌های ما حفاظت از بیماران خاص در خراسان ‌جنوبی در برابر ویروس کرونا بود، افزود: در همین راستا با توجه به ریفرال بودن بیمارستان ولیعصر(عج) جهت کرونا، انتقال موقت بیماران دیالیزی سرپایی آن مرکز به سایر مراکز انجام شد.

 

دهقانی ادامه داد: در این مدت بیماران دیالیزی اورژانسی بسته به شرایط آنها (کرونا مثبت، منفی، مشکوک) و میزان بدحال بودن آنها در مرکز جامع یا بیمارستان ولیعصر(عج) پذیرش شدند.

 

وی با تاکید بر اینکه بسته های دارویی سه ماهه به بیماران خاص تحویل می دادیم تا برای تهیه دارو به مراکز درمانی مراجعه نکنند، افزود: خوشبختانه تاکنون مشکل کمبود دارویی برای این بیماران در استان نداشته ایم.

 

ابتلای ۱۵ نفر از بیماران خاص خراسان جنوبی به کرونا

رئیس مرکز بیماران خاص در خراسان جنوبی از ابتلای ۱۵ نفر از بیماران خاص به کرونا و فوت 2 بیمار خبر داد و گفت: تاکنون سه هزار و 100 بسته بهداشتی (ماسک و ماده ضدعفونی) و یک هزار بسته کیف کمک های اولیه با همکاری هلال احمر استان در بین بیماران خاص به صورت رایگان توزیع شده است.

 

وی با اشاره به توزیع یک هزار و 180 لیتر محلول بهداشتی توسط خیران در بین بیماران خاص استان، بیان کرد: همچنین 2 هزار بسته بهداشتی نیز با همکاری سپاه پاسداران و کمیته امداد در بین بیماران خاص و دیالیزی استان توزیع شد.

 

دهقانی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 180 بسته غذایی نیز به تمام بیماران دیالیزی استان از طرف خیرین تحویل شده است.

 

رئیس مرکز بیماران خاص در خراسان جنوبی با بیان اینکه بسته های دارویی برخی از بیماران نیازمند به صورت رایگان تحویل می شد، افزود: در حال حاضر به جز افراد نابارور در خراسان ‌جنوبی یک هزار و 138 بیمار خاص و صعب العلاج در استان وجود دارد.

 

87 نوزاد در مرکز درمان ناباروری بیرجند متولد شدند

دهقانی ادامه داد: در این مدت به دلیل مقابله با کرونا، مرکز ناباروری تعطیل شدند البته خدمات مراقبتی به بیمارانی که در حال سیکل بارداری بودند ارائه می شد که تاکنون در سال جاری چهار نوزاد متولد شده است.

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت مجدد مرکز ناباروی استان از یک هفته پیش آغاز شده است، بیان کرد: از ابتدای تاسیس مرکز ناباروی خراسان جنوبی تاکنون 87 نوزاد متولد شدند.

 

رئیس مرکز بیماران خاص در خراسان جنوبی گفت: فوق تخصصی طب مادر و جنین (پریناتولوژی) و فوق تخصص ناباروری و همچنین فوق تخصص بیماری های کلیه (نفرولوژی) را از ابتدای مهرماه در استان خواهیم داشت.

 

دهقانی از راه اندازی بخش پیوند اعضا از ابتدای مهرماه امسال در بیمارستان رازی خبر داد و افزود: در همین راستا از 31 خردادماه امسال به مدت چهار روز، کارگاه آموزشی برای تمام پرسنل پرستاری و پزشکی استان برگزار خواهد شد.

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: بخش پیوند عضو مقابله با کرونا بیماران خاص بیماران خاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!

به گزارش ورزش سه، مهدی هاشم‌نژاد وینگر جوان تراکتور در ابتدای نیمه دوم گل اول این تیم را مقابل ذوب آهن به ثمر رساند.

وینگر چپ پای تراکتور پرتلاش و دونده در زمین حاضر شد و با سرعت بالای خود خط دفاعی ذوب آهن را آزار داد و در ابتدای نیمه نخست با فرار فوق‌العاده‌ای که داشت پشت مدافعان این تیم صاحب توپ شد و ضربه سری که به سمت دروازه فرستاد با دخالت جعفری و تیر دروازه به گل تبدیل نشد و خود او در برگشت دروازه خالی ذوب آهن را باز کرد.

ویدئو: 331087

هاشم‌نژاد که پیش از این سابقه گلزنی در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را هم در کارنامه خود دارد نشان داد که در بازی‌های حذفی با انگیزه خاصی به میدان می‌رود و شانس گلزنی بالایی خواهد داشت.

او هر زمان که در ترکیب اصلی تراکتور قرار گرفته عملکرد خوبی به نمایش گذاشته و موفق به گلزنی هم شده است و در بازی با ذوب آهن هم رویکرد خود را ادامه داد.

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!