Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم حب نقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به وضعیت اسکان دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز اشاره کرد و افزود: افرادی که تا پایان ترم جاری به دلیل فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در دانشگاه حضور خواهند داشت، می‌توانند تا ۱۵ تیرماه نسبت به تخلیه خوابگاه و اتاق خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مهلت تخلیه خوابگاه‌های این دانشگاه یک هفته دیگر تمدید و تا چهار تیرماه امکان پذیر است، اظهار داشت: تخلیه خوابگاه‌ها از ساعت ۸ تا ۱۸ به غیر از روزهای جمعه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ممکن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه ارومیه با بیان اینکه دانشجویان تا حد امکان تمام وسایل خود را تخلیه کنند، افزود: وسایلی که امکان انتقال آنها برای دانشجویان میسر نیست، می‌توانند پس از بسته بندی به انبارهای شخصی در خوابگاه تحویل داده شوند.

وی بیان کرد: دانشجویانی هم که امکان مراجعه ندارند، می‌توانند نماینده ای از هم اتاقی، هم خوابگاهی،‌ هم کلاسی و یا دوستان دانشجویان بومی ارومیه را جهت جمع آوری وسایل، انتقال یا تحویل آن به انبار با ارائه کارت دانشجویی به خوابگاه مربوطه معرفی کنند.

حب نقی در خصوص وضعیت اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی نیز اظهار داشت: هنوز مصوبه‌ای برای افزایش نرخ اجاره بهای خوابگاه‌ها نداشته‌ایم و تصمیم‌های لازم بر اساس قانون و مقررات صندوق رفاه اعلام خواهد شد.

 هفته گذشته تعدادی از دانشجویان به ضرب الاجل یک هفته‌ای دانشگاه برای تخلیه خوابگاه‌ها معترض بودند که این مدت زمان برای تخلیه تا یک هفته دیگر تمدید شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا ارومیه دانشگاه ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ارومیه دانشگاه ارومیه ویروس کرونا ارومیه دانشگاه ارومیه تخلیه خوابگاه خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان دانشگاه کلمبیا به جنگ در غزه

دریافت 4 MB کد خبر 6092620

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سالروز استاد مرتضی مطهری و روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • ۱۸۲ کارمند آنروا در غزه کشته شدند
  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه کلمبیا به جنگ در غزه
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟