Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی کشتی مازندران گفت: ما دوست داریم کسی برای ریاست هیئت کشتی مازندران انتخاب شود که قدرت مدیریت داشته باشد. ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

مصطفی میرعمادیان در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این سوال که آیا امسال هم تیم بازار بزرگ قصد تیم‌داری در لیگ برتر کشتی را دارد، اظهار داشت: صحبتی مبنی بر اینکه قرار به تیم‌داری نباشد، مطرح نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به احتمال فراوان امسال هم این باشگاه قصد حضور در لیگ برتر کشتی را دارد، اما ممکن است اسمش دوباره بیمه رازی شود و یا اینکه با نام بانک آینده در مسابقات شرکت کند.

وی ادامه داد: البته پیش از آن باید دید شرایط برگزاری لیگ برتر با این وضعیت کرونا به چه شکل خواهد بود و آیا ستاد مقابله با کرونا در ورزش و وزارت ورزش، اجازه آغاز تمرینات و برگزاری مسابقات را برای کشتی صادر خواهند کرد؟ البته اتحادیه جهانی هم پیش از این گفته بود مسابقات و فعالیت‌هایش تا 10 تیر ماه تعلیق خواهد بود و در مورد بعد از آن اظهار نظری نشده است.

عضو سابق کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد همچنین در مورد انتخابات پیش‌روی هیئت مازندران و حاشیه‌های پیرامونش تصریح کرد: به هرحال با توجه به حساسیتی که روی کشتی مازندران وجود دارد، امیدوار هستیم که در این خصوص با تامل بیشتری عمل شود چون اگر اشتباهی صورت بگیرد، ترکش‌هایش به کل کشتی کشور سرایت می‌کند. عالیشان همانطور که به عنوان معاونت اداره کل از سوی مدیرکل ورزش استان برای سرپرستی انتخاب شد، بعد از آنکه این پست از او گرفته شد، از هیئت کشتی استان هم رفت. به هرحال او از جنس کشتی نبود و حساسیت و دلواپسی روی کشتی نداشت. اگر دلواپس کشتی بود می‌ماند و لااقل انتخابات هیئت را برگزار می‌کرد.

میرعمادیان گفت: حالا باید دید نظر فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش استان چیست، می‌خواهند سرپرست مجدد بگذارند و یا زودتر انتخابات را برگزار کنند، چون بدون سرپرست هم کارها در هیئت پیش می‌رود. ما دوست داریم کسی برای ریاست هیئت کشتی مازندران انتخاب شود که قدرت مدیریت داشته باشد و به لحاظ بین‌المللی کشتی نیز شخصیت تاثیرگذاری باشد که بتواند امتیازات لازم را برای کشتی مازندران بگیرد.

قهرمان کشتی آسیا تمریناتش را از سر گرفت/ آیا میثم نصیری دوباره دوبنده تیم ملی را به دست می‌آورد؟چرا روس‌ها روی برگزاری مسابقات جهانی کشتی در سال 2020 اصرار می‌کنند؟



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی کشتی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران

حسن یزدانی روی تشک کشتی برگشت و روی تشک با یک حریف تمرینی سرشاخ شد. این اولین مرحله یقین ما برای بازگشت حسن دلاور به کشتی و حضور در المپیک 2024 است.

به گزارش طرفداری، حسن یزدانی بدون مصدومیت می تواند نفر اول ایران در مسابقات المپیک پاریس در وزن 86 کیلو باشد و البته حضور او علی رغم حضور مدعیانی مثل آرون بروکس، عظمت دولت بیکوف و نایفونوف، می تواند منجر به کسب یک مدال دیگر برای او و ورزش ایران باشد.

حسن یزدانی می تواند رکورد بی نظیر 10 سال حضور در سطح اول کشتی ایران و کسب 10 مدال المپیک و جهانی را به عنوان رکوردی تاریخی در گینس ثبت کند. در ایران هیچ ورزشکاری این میزان تداوم را در بالاترین سطح نداشته است و در کشتی جهان هم وقوع چنین پدیده ای کم سابقه بوده است و تنها مردانی مثل آلکساندر کارلین و الکساندر مدوید توانسته اند در مدت زمان حداقل 10 سال متوالی در میادین مختلف مدال بگیرند و بین سالهای کسب مدالشان هم فاصله نبوده باشد.

یزدانی در مسابقات جهانی و المپیک در 9 سال گذشته 4 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز دریافت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • سلاجقه: حدود ۶۰میلیون مترمکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش