Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فتح اله حقیقی» گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان۳۰۰ میلیون تومان به بحث توسعه آموزش مجازی اختصاص دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان شامگاه سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش در محل استانداری زنجان، اظهار کرد: در دوران شیوع کرونا و با تعطیلی مدارس همچنان شاهد تعلیم دانش آموزان به همت معلمان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فتح اله حقیقی با اشاره به اینکه معلمان در این ایام پای کار بودند، ادامه داد: معلمان اجازه ندادند در آموزش وقفه‌ای ایجاد شود و در تولید محتوا در فضای مجازی برای دانش آموزان بسیار خوب عمل کردند.

 

وی با بیان اینکه هنوز بیماری کرونا وجود دارد و زمان مشخصی برای تمام شدن این بیماری وجود ندارد، ادامه داد: باید به بحث آموزش در فضای مجازی توجه شود.

 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در این روزها آموزش از طریق فضای مجازی انجام شد و تجربه خوبی بود، گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان۳۰۰ میلیون تومان به بحث توسعه آموزش مجازی اختصاص دهد.

 

حقیقی با بیان اینکه اردوگاه دانش آموزی موجود در استان در شان دانش آموزان نیست، به راه اندازی اردوگاه دانش آموزی در استان زنجان تاکید کرد.

 

استاندار زنجان، به نواقص موجود در اردوگاه امام خمینی زنجان اشاره کرد و گفت: این اردوگاه فضای مناسبی ندارد و شهرداری و اداره منابع طبیعی استان هم نسبت به این اردوگاه مشکل دارند.

 

وی بر ضرورت تشکیل جلسه توسط معاونت عمرانی با شهرداری و منابع طبیعی برای حل مشکل این اردوگاه تاکید کرد و گفت: در استان باید به ایجاد و ساماندهی اردوگاه دانش آموزی توجه شود.

 

استاندار زنجان، به ارتقای آموزش مجازی در استان تاکید کرد و افزود: برای تحقق این امر مهم معاونت اقتصادی استانداری زنجان تمهیدات لازم را مد نظر قرار دهد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: آموزش در فضای مجازی اردوگاه دانش آموزی استاندار زنجان استاندار زنجان آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند

ایسنا/زنجان معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش‌آموزان متاهل طبق آیین‌نامه اجرایی مدارس و تایید مدیر مدرسه با رعایت شئونات می‌توانند در مدارس عادی تحصیل کنند.

حسین قاسمی در گفت‌وگو با  خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه تلاشمان این است هیچ دانش‌آموز روستایی از تحصیل باز نماند، اظهار کرد: در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل اتفاقات خوبی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به شناسایی ۷۹۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در سطح استان زنجان، ادامه داد: ۵۰ درصد این دانش آموزان مشکلات جدی ذهنی یا جسمی دارند و بعضا آموزش‌پذیر نیستند.
 
قاسمی با اشاره به اینکه این ۷۹۰ نفر در حوزه ورود به ابتدایی هستند و چون آمار را به طور کلی حساب می‌کنند،۳۰ نفر از این تعداد فوت شدند، اضافه کرد: علاوه بر این، تعدادی از دانش‌آموزان هم در خارج از کشور هستند که سامانه همه این افراد را جزو افراد بازمانده از تحصیل به حساب می‌آورد.

وی با اشاره به فعالیت ۹ مدرسه تک دانش‌آموزی، بیان کرد: از این تعداد ذکر شده خانواده (حدود ۵۵ دانش آموز) نیز به علت جثه کوچک فرزندشان اجازه ورود آن‌ها به پایه ابتدایی را ندادند.  

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در حوزه متوسطه عمده دلیل ترک تحصیل ازدواج، ورود به حوزه اشتغال و عدم رضایت برخی والدین برای ادامه تحصیل فرزندانشان است، بیان کرد: سال گذشته حدود ۳.۸۵ درصد از مشمولان، بازمانده از تحصیل در دوره اول متوسطه داشتیم که در کشور این رقم بیش از ۵ درصد بود.

قاسمی با اشاره به اهمیت حق تحصیل برای افراد، خاطر نشان کرد: هیچ دانش‌آموزی را به دلیل عدم دسترسی آموزش از دست ندادیم و آموزش و پرورش حق قانونی افراد برای حضور در چرخه آموزش را فراهم کرده است.
 
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟