Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: اعتبار دفترچه‌های درمانی متقاضیان بیمه بیکاری در این استان تا پایان خرداد ماه تمدید شد.

به گزارش قدس آنلاین، سید محسن نظام خیرآبادی اظهار کرد: اعتبار دفترچه‌های درمانی متقاضیان بیمه بیکاری که ترک کار آنان از طریق کارفرما اعلام شده و در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت نام نموده‌اند تا پایان خرداد ماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: این اقدام به عنوان اقدام جدید با هدف ارائه تسهیلات تامین اجتماعی خراسان رضوی در دوران کرونا ارائه شده است. مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: تاریخ خاتمه کفالت مستمری‌بگیران بازمانده و افراد تبعی تحت پوشش مستمری‌بگیران بازنشسته و از کارافتاده کلی نیز که دارای تاریخ خاتمه کفالت اردیبهشت و خرداد ۹۹ هستند به ترتیب تا یکم تیر و یکم مرداد امسال معتبر است و تا موعد مقرر مستمری‌بگیران در این خصوص نیازی به مراجعه به شعبه تامین اجتماعی ندارند. خیرآبادی  افزود: بر این اساس، هیچ گونه پیامکی برای مراجعه به شعب تامین اجتماعی برای بررسی وضعیت مستمری‌بگیران ارسال نمی‌شود. وی ادامه داد: همچنین خدمات مشاهده فیش حقوقی، حکم افزایش سالیانه، شماره حساب مستمری‌بگیران، صدور گواهی حقوق و کسر اقساط معوق از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir انجام می‌شود و مستمری‌بگیران می‌توانند بدون مراجعه به شعب از خدمات این سامانه استفاده کنند. منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تامین اجتماعی خراسان رضوی دفترچه بیمه مستمری بگیران تامین اجتماعی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند