Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کمال علیپور، نماینده مردم قائم شهر در صحن علنی امروز پارلمان در پاسخ به اظهارات وزیر نیرو گفت: شرایط مجلس به سمتی سوق پیدا کرده که موضوعات تخصصی کشور در دستور کار قرار دارد.

علیپور افزود: شاید شعار امروز دولت مصرف کمتر مردم باشد، اما وقتی به سیستم فرسوده نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که در حوزه انتقال برق هدر رفت بسیاری داریم، بنابراین اصلاح موازی شبکه‌های انتقال مد نظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: لازم است به حوزه ارتقای ظرفیت‌های انرژی‌پذیر توجه بیشتری کنیم، چرا که این امر در برنامه ششم توسعه مورد تأکید قرار گرفته، اما به آن توجه نمی‌شود.

نماینده مردم قائم‌شهر گفت: بسیاری از روستا‌ها و بعضاً مناطق شهری آب شرب بهداشتی ندارند.

او گفت: آقای قالیفاف، آقای اردکانیان که صحبت‌های ما را نمی‌شوند انگار نه انگار که ما برای ایشان حرف می‌زنیم.

قالیباف در پاسخ به این نماینده گفت: همکاران دقت لازم را ندارند و از آنها می‌خواهم که در جایگاه‌های خود قرار بگیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نماینده خوزستان با حلقه زدن دور وزیر نیرو دقایقی نظم جلسه علنی را مختل کرده بود.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس یازدهم نمایندگان مجلس اردکانیان وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، کاشفی در جریان بازدید از عملیات جانمایی، اجرا و نصب پایه‌های روشنایی اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی از مثلثی‌ها و میادین شهر پس از احداث تاکنون از روشنایی مطلوب برخوردار نبود، ارتقای سیستم روشنایی در دستور کار ویژه سازمان قرار گرفت.     وی ادامه داد: از این رو مبحث نور در زیبایی شهر یزد با هدف رعایت الگوی مصرف انرژی و حفظ منابع ملی با تاکید بر زیبایی و روشنایی مورد توجه سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد قرار گرفت.     سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد تأمین روشنایی با توجه به کاهش هزینه‌ها و ارتقای امنیت محیطی را مورد تاکید قرار داد و افزود: در اجرای طرح اصلاح و ارتقای روشنایی شهر رعایت ارتفاع پایه‌های چراغ روشنایی، فاصله‌های پایه‌های روشنایی و محاسبه شدت روشنایی در میادین و مثلثی‌ها با توجه به نوع معبر و عناصر حاشیه‌ای آن متفاوت ارزیابی شده است.

دیگر خبرها

  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم