Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-نشست هسته گزینش امور مناطق شهرداری تهران با حضور احمدلو دبیر هیأت مرکزی گزینش شهرداری تهران، پورنصر شهردار منطقه 16، روسای گزینش مناطق شهرداری تهران و ... به میزبانی منطقه 16 در سالن جلسات سوله بحران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا از تهران، پیمان پورنصر شهردار منطقه 16 در این جلسه، اظهار داشت: مجموعه هسته گزینش در راستای انتخاب اشخاص متعهد باعث اعتبارشهرداری است و هسته گزینش کار و مسئولیتی خطیر و حساس بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی نقش گزینش در هر شركت و سازمانی را پراهمیت خواند و تصریح كرد: كسی كه كار گزینش انجام می دهد نباید به آن تنها به عنوان یك شغل نگاه كند بلكه این كار نیازمند توجه ویژه و به كار گیری دقت بالا است چرا كه گزینش نیروهای نامناسب می تواند به هر سازمانی ضررهای بسیاری را وارد كند و این در رضایتمندی شهروندان می تواند تأثیر مستقیم داشته باشد.
شهردار منطقه 16 ادامه داد: یکی از چالشهای امروز در سازمان شهرداری به واسطه مشکلات اقتصادی بحث برندینگ و اثربخشی خدمات شهرداری هست که مجموعه هسته گزینش در راستای انتخاب اشخاص متعهد برای ورود و ادامه فعالیت افراد حاضر این سازمان موثر است، هرچه بتوانیم از افراد در جایگاه های مناسب استفاده کنیم قطعا این موضوع در کیفیت خدمات رسانی تأثیر مثبت دارد.
وی با اشاره به اینکه راه تقرب به خدا خدمت به خلق است گفت : مسئولیت هسته گزینش حساس و وظیفه مهم انجام درست و مناسب گزینش و توجه به این نکته که افراد مورد گزینش مسئولیت خود را به خوبی انجام می دهند بر عهده شما روسای گزینش مناطق است، امیدوارم که همه شما عزیزان با توجه به مسئولیت خطیری که بر عهده دارید در انجام مأموریت ها و مسئولیت ها موفق ، پیروز و سربلند باشید و بتوانیم در کنار هم اثرات خوبی را به جای بگذاریم و بتوانیم خدمات خوبی به این مردم شریف ، مردم سختکوش، تلاشگر که به حق فارغ از هرگونه موضوعی همیشه در کنار نظام بودند و به سرزمینشان ارادت داشتند، ما هم به عنوان کسانی که بخشی از مجموعه خدمات رسانی را برعهده داریم ادای دین کنیم.
در پایان بعد از بیانات شهردار منطقه 16 و دبیر هیأت مرکزی هسته گزینش شهرداری تهران ، مسائل داخلی هسته گزینش مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نشست هسته گزینش امور مناطق شهرداری تهران میزبانی منطقه 16 شهردار منطقه 16 شهرداری تهران هسته گزینش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی سعید صادقانی را به عنوان «سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به سعید صادقانی آمده است:

«با عنایت به لزوم نظارت بر حسن اجرای طرح‌های توسعه شهری و فرایندهای مرتبط با تغییر کاربری، بنا به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری به موجب این حکم جنابعالی را که فردی متعهد متخصص و صاحب تجربه در حوزه شهرسازی و معماری هستید، به سمت سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول‌آفرین و با بهره‌گیری از نظرات صاحبان اندیشه و با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در ارائه خدمت صادقانه متواضعانه و بدون منت به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از ظرفیت همکاران و کارشناسان متخصص در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747510

دیگر خبرها

  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق