Web Analytics Made Easy - Statcounter

 یک قاضی فدرال آمریکا با بیان اینکه در خصوص پرونده رسیدگی به اتهامات نقض تحریم‌های بانکی آمریکا علیه ایران توسط یک بانکدار ایرانینگرانی جدی دارد افزوده که می‌خواهد بداند چرا دادستان‌های آمریکا به دنبال توقف رسیدگی به این پرونده شده اند.

با توقف رسیدگی به این پرونده، این بانکدار ایرانی کماکان در جایگاه متهم باقی مانده و اجازه خروج از خاک ایالات متحده را نخواهد داشت، اما وکیل آقای صدر هاشمی نژاد خواستار تبرئه موکل خود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیش‌تر دادستان‌های آمریکایی از قاضی دادگاه فدرال در منطقه منهتن نیویورک که مسئولیت رسیدگی به نقض تحریم‌های بانکی را بر عهده دارد خواسته بودند به دلیل نبود مدرک کافی در اثبات اتهامات نقض تحریم‌های بانکی ایران توسط آقای علی صدر هاشمی نژاد ۴۰ ساله، رسیدگی به این پرونده را متوقف کند.

وی متهم شده بود با استفاده از نظام مالی آمریکا وجوهی به ارزش مجموع ۱۱۵ میلیون دلار را بابت حق پیمانکاری شرکت‌های ساختمانی ایران در ونزوئلا به ایران منتقل کرده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا پارسی خبر بانکدار ایرانی تحریم های آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان

مسئول دبیرخانه شهر اسلامی گفت: به‌منظور بهره‌مندی از حکمت‌های پنهان و آشکار شهر اسلامی، به‌ویژه معماری و شهرسازی اسلامی و ایرانی و سبک زندگی اسلامی، پس از یک دوره رکود با مطالعات جامع و کاربردی، دبیرخانه شهر اسلامی در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان راه‌اندازی شد.

علی‌محمد ظهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اصفهان شهری است که از دیرباز از فرهنگ و تمدنی کهن و ریشه‌دار برخوردار بوده است و این شهر همواره بر تارک افتخارات جلوه‌گری کرده است، تا جایی که نقطه اوج آن را می‌توان در ظهور مکتب حکمت، هنر و معماری و شهرسازی در اصفهان دانست.

وی افزود: به‌منظور پاسداشت این پیشینه گهربار و بهره‌مندی از حکمت‌های پنهان و آشکار شهر اسلامی، به‌ویژه معماری و شهرسازی اسلامی و ایرانی و سبک زندگی اسلامی، پس از یک دوره رکود با مطالعات جامع و کاربردی، دبیرخانه شهر اسلامی مجدد در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان راه‌اندازی شد.

مسئول دبیرخانه شهر اسلامی گفت: دبیرخانه شهر اسلامی حدود ۱۵ سال پیش با توجه به سخنان مقام معظم رهبری درباره ضرورت اسلامی شدن شهرها و اینکه اصفهان می‌تواند مصداق و معنا کننده شهر اسلامی در کل جهان اسلام باشد، شکل گرفت.

ظهرابی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌های مدیریتی فرهنگی و نخبگان صاحب‌نظر، پیوست برنامه‌های شهر اسلامی را تدوین و در ترویج اصول و فرهنگ شهرنشینی ایرانی-اسلامی از طریق بهره‌مندی از مطالعات گذشته وبا برنامه‌ریزی به اقدامات عملیاتی و اجرایی بپردازیم.

کد خبر 747723

دیگر خبرها

  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا / تاکید بر تحریم های بیشتر ایران
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟
  • تصویب چند طرح ضد ایرانی در سنای آمریکا / تحریم خریداران نفت و منع صدور فناوری موشکی و پهپادی ایران در چارچوب این بسته