Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک گروه از معترضان جنبش "جان سیاه‌پوستان مهم است"، از دپارتمان پلیس سیاتل به دلیل ادامه تکنیک‌های خشونت‌آمیزی که برای در هم شکستن اعتراضات مسالمت‌آمیز در روزهای گذشته به کار گرفته شده، شکایت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، اتحادیه آمریکایی آزادی‌های مدنی ایالت واشنگتن، مرکز "کورماتسو" در مدرسه حقوق دانشگاه سیاتل و شرکت حقوقی "پرکینز کوئی"، شکایت مربوطه را از جانب گروه "جان سیاه‌پوستان مهم است" کینگ کانتی ایالت واشنگتن، در دادگاه ناحیه‌ای ایالات متحده به ثبت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رابطه، یکی از اعضای هیئت مدیره گروه "جان سیاه‌پوستان مهم است" کینگ‌کانتی واشنگتن طی یک بیانیه کتبی اظهار کرد: تظاهرات روزانه با حضور مردمی از سراسر شهر برگزار می‌شود که خواستار توقف استفاده از سیستم‌های نژادپرستانه سیاتل هستند. اینکه دپارتمان پلیس سیاتل در عوض با زور بیشتر به این تظاهرات واکنش نشان داده و از گاز اشک‌آور و نارنجک‌های نورزا استفاده می‌کند، ناپذیرفتنی است.

در دادخواست گروه "جان سیاه‌پوستان مهم است" کینگ‌کانتی، ادعا شده که استفاده از مواد شیمیایی و پرتابه‌های غیرکشنده پلیس، موجب نقض "اصلاحیه چهارم حفاظت در برابر زور بیش از حد" و "اصلاحیه اول حفاظت از آزادی بیان" است. در این دادخواست همچنین ذکر شده که استفاده از گاز اشک آور و اسپری فلفل در جریان شیوع بیماری همه‌گیر تنفسی، بی‌ملاحظگی بوده و می‌توانسته خطر ابتلا به کووید ۱۹ را افزایش دهد.

دادخواست فوق، به دنبال حکمی است که دپارتمان پلیس سیاتل و سایر آژانس‌هایی که این نهاد را در استفاده از سلاح‌های شیمیایی و غیرکشنده علیه معترضان حمایت می‌کند، متوقف کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اعتراضات در آمریکا جورج فلوید جان سیاه پوستان مهم پلیس سیاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر آخرالزمانی از طوفان سیاه در چین؛ تورنادو از نمای نزدیک!

رسانه‌های دولتی چین اعلام کردند که طوفان روز شنبه شهر گوانگژو در جنوب چین را درنوردید و پنج نفر کشته و بیش از ۱۴۰ ساختمان آسیب دیدند. ویدئو‌های منتشرشده در فضای مجازی، آسمان ابری را نشان می‌دهد که کیسه‌های زباله در طوفان پیچنده (تورنادو) در هوا می‌چرخند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویر آخرالزمانی از طوفان سیاه در چین؛ تورنادو از نمای نزدیک!
  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا
  •  مرگ یک سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس اوهایو
  • آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • فیلم/ حمایت سیاه‌پوستان آمریکا از اعتراضات ضدصهیونیستی