Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازرس کل استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی به‌عنوان سیدالشهدای انقلاب اسلامی؛ گفت: هفته قوه قضائیه فرصتی جهت ارتقای اعتماد عمومی آحاد جامعه نسبت به دستگاه قضا است. ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، حجت‌الاسلام اکبر طالبی در نشست ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: مجموعه قضائی و دستگاه‌های وابسته به آن در استان با استفاده از ظرفیت‌های قانونی خود می‌توانند علاوه بر ایجاد یک حرکت جهادی در خدمت‌رسانی به مردم و الگو‌سازی از کار جهادی به‌ویژه در هفته قوه قضائیه سهم به‌سزایی در تحقق شعار امسال یعنی جهش تولید داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای شعار سال که مربوط به اقتصاد کشور بوده و از مهمترین دغدغه‌های مردم به‌شمار می‌رود با تعامل دادگستری استان و سازمان بازرسی برنامه بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی در دستور کار قرار گیرد.

این مقام مسئول اظهار داشت:  تعامل و همکاری میان مراجع قضائی و اداره کل بازرسی استان، ماحصل آن ارتقای سلامت اداری و حاکمیت قانون و پیشگیری از وقوع فساد در سطح استان است.

وی عنوان کرد: اگر بازرسی با این ظرفیت بالایی که دارد مورد عنایت و تقویت قرار گیرد، مسئله فساد که دغدغه مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام شده به کمترین میزان می‌رسد.

قدردانی امام جمعه اصفهان از "رئیسی" / شفافیت مالی قوه قضائیه سبب امیدواری مردم شد‌گزارشات مردمی در سامانه سجام قوه قضائیه محرمانه پیگیری می‌شود

بازرس کل استان یزد با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته قوه قضائیه در استان یزد استفاده می‌کنیم گفت: هدف و رویکرد ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه تبیین خدمات دستگاه قضائی و سازمان‌های وابسته به آن در این ایام است.

وی خاطرنشان کرد: حضور در شبکه رادیویی و تلویزیونی استان، برپایی غرفه معاضدت حقوقی، اقدامات فرهنگی و مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌های تعیین شده در هفته قوه قضائیه در بازرسی کل استان است.

انتهای پیام/782/ح

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته قوه قضائیه استان یزد کل استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان جلال اعتماد با حضور مسئولان و مردم در بانه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، پیکر مطهر شهید مرزبان ستواندوم "جلال اعتماد"، بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان مرزی بانه تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و همرزمانش و جمعی از مردم تشییع و جهت خاکسپاری به زادگاهش قروه بدرقه شد.

نماینده ولی‌فقیه، استاندار و نمایندگان مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری هر کدام در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت شهید اعتماد را تسلیت گفتند.

شهید ستواندوم "جلال اعتماد" جمعی هنگ مرزی بانه دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری حین انجام وظیفه و در جریان درگیری مسلحانه با گروهک معاند مجروح و امروز به‌دلیل شدت جراحات وارده، به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

شهید "اعتماد" متاهل و اهل شهرستان قروه بوده که از وی یک فرزند دختر خردسال به یادگار مانده است.

 

.

 

 

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • ۸۱درصد کل سدهای این استان پر شد
  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم
  • هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای دستیابی به اهداف سپاه
  • کهگیلویه و بویراحمد بهشت سرمایه‌گذاری در عرصه گیاهان دارویی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • کهگیلویه و بویراحمد، بهشت گیاهان داروئی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان