Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مالک باشگاه تراکتور در پرونده‌های خارجی این باشگاه گفت: احتمالاً لودوویچ دلشات پس از شکست در چند پرونده تراکتور، با انتخاب به‌عنوان وکیل فدراسیون فوتبال جایزه گرفته است! ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

بهداد بیات در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره سرنوشت محکومیت باشگاه تراکتور در پرونده‌های کنستانت، استوکس و اروین اظهار داشت: متأسفانه در این پرونده‌ها ما در رأی‌های اولیه محکوم شدیم و الان پرونده‌ها را به دادگاه CAS برده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم این موضوع هم نزدیک به یک سال زمان می‌برد. فعلاً مستندات را ارائه دادیم و فکر می‌کنم در آینده هم یک سفر حضوری به سوئیس داشته باشیم، چون در پرونده کنستانت ما ادعاهایی داریم. این بازیکن و مدیربرنامه‌هایش آن زمان متعهد شده بودند در صورت وجود مشکل پزشکی قرارداد کنستانت فسخ شود، اما فیفا این بند را قبول نمی‌کند. این اشتباهی است که در قرارداد این بازیکن صورت گرفته است.

وی در مورد پرونده استوکس نیز توضیح داد: نظر ما این است که آقای لودوویچ دلشات (وکیل سابق تراکتور در پرونده‌های بین‌المللی) دفاع خوبی در این پرونده انجام نداده است. من وکیل نیستم، ولی وقتی با وکلای داخلی و خارجی صحبت کردیم تمام آنها معتقدند بودند لایحه ضعیفی ارائه شده و اشتباهات فاحشی در لایحه وجود دارد که از وکیل باسابقه‌ای مثل دلشات بعید است.

نماینده تام‌الاختیار مالک باشگاه تراکتور در پرونده‌های خارجی در این باشگاه در ادامه با اشاره به انتخاب دلشات به‌عنوان وکیل فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت ویلموتس گفت:‌ احتمالاً این وکیل بعد از سه، چهار پرونده‌‌ای که در باشگاه تراکتور شکست خورد، جایزه گرفته است. معمولاً باید سابقه یک وکیل را ابتدا نگاه کنند و بعد او را برای یک پرونده انتخاب کنند. حالا باید نگاه کنید چه کسی این وکیل را به فدراسیون معرفی کرده و قراردادش چقدر است. ما چند ماه است منتظریم تا پاسخی به این سوالات داده شود، ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است.

متن کامل ایرادات باشگاه تراکتور به لایحه وکیل سوئیسی در پرونده استوکس و اروین + تصویر نامه

بیات ادامه داد: اصول وکالت حق‌الزحمه‌ای دارد، یعنی به تناسب مقدار شکایتی که می‌شود، حق‌الزحمه‌ای هم به وکیل داده می‌شود. این رقم در قرارداد ویلموتس خیلی بزرگ است، یعنی اگر یک درصد هم به وکیل داده شود، رقم بسیار بزرگی است. در هر صورت امیدواریم دوستان به این موضوع هم پاسخ بدهند که با چه سابقه‌ای این وکیل را انتخاب کرده‌اند.

وی در ادامه توضیحات خود درباره پرونده لی هری اروین و آنتونی استوکس ادامه داد: پرونده اروین را هم به CAS بردیم، اما درباره استوکس باید بگویم، او حدود 90 درصد پولش را در تراکتور گرفته و به شدت بازیکن بی‌نظمی بوده است. متأسفانه هیچ‌کدام از این‌ها در لایحه دفاعی دلشات آورده نشده بود و حق باشگاه تراکتور بود که این بازیکن را محکوم کند. حالا دوستانی که کمک کردند این اتفاقات رخ بدهد امیدوارم حداقل پیش وجدان خودشان جوابگو باشند.

بیات در رابطه با بحث اضافه شدن جرائم استوکس و اروین به 535 و 214 هزار دلار توضیح داد: بحث اضافه شدن نیست، از روز اول هم کسی از من رقم دقیقی نپرسیده بود و من هم چیزی اعلام نکرده بودم. تا جایی که می‌دانم باشگاه هم عدد و رقمی نگفته بود و اعداد قبلی (400 و 100 هزار دلار) فقط در رسانه‌ها مطرح شده بود. من نمی‌دانم رقم قبلی از کجا آمده بود، اما الان همه چیز شفاف روی سایت فیفا وجود دارد.

«کوین فورچونه مهاجم مارتینیکی تیم تراکتور نیز پس از خروج از ایران و فسخ قراردادش به فیفا شکایت کرده است، تکلیف پرونده این بازیکن چه شده است؟»، نماینده باشگاه تراکتور در پرونده‌ بازیکنان خارجی در واکنش به طرح این سؤال عنوان کرد: فورچونه مطالباتش را کامل گرفته است و پس از ترک ایران ادعا کرده مشکلات روحی و روانی دارد. متأسفانه به طور عجیبی آقای دلشات الان وکیل این بازیکن علیه باشگاه تراکتور است! این خیلی جالب است. چه کسی این‌ها را به هم وصل می‌کند؟ یکی این وسط وجود دارد که این بازیکنان را به دلشات وصل می‌کند. هر کسی روی این قضیه فکر کند به یکسری مسائل می‌رسد. چطور فورچونه هم دقیقاً همین وکیل را پیدا می‌کند؟ مگر فقط همین یک وکیل در دنیا وجود دارد که همه پرونده‌ها به او می‌رسد؟ در هر صورت ما هم یک شکایت متقابل علیه فورچونه انجام دادیم. این بازیکن هم الان به باشگاه جدیدی رفته و طبق قوانین ما نمی‌توانیم جلوی این بازیکن را بگیریم و ITC او با مسئولیت شخصی‌اش از سوی فیفا صادر شده است و الان منتظریم تا ببینیم در نهایت چه رأی صادر می‌شود.

تراکتوری‌ها برای سومین بار تست کرونا دادند

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تراکتور تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تراکتور تبریز فوتبال تراکتور تبریز باشگاه تراکتور در پرونده تراکتور در پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات عجیب تتلو در دادگاه پایانی ؛ برای مشروبات الکلی جایگزین گیاهی معرفی کردم !

به گزارش پارس نیوز ، آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی حجت الاسلام والمسلمین افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم، خانواده متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه قاضی حجت الاسلام والمسلمین افشاری اتهامات را به امیرحسین مقصودلو تفهیم کرد و به متهم گفت در این جلسه آخرین دفاعیات خود را بیان کند. 

پس از تفهیم اتهام متهم، نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت. 

نماینده دادستان خطاب به متهم گفت: بیشتر مخاطبان شما جوانان و نوجوانان بودند و تحت تاثیر موادمخدری که مصرف می‌کردید و آن را ترویج می‌دادید قرار می‌گرفتند.

متهم پاسخ داد: قصدم ترویج موادمخدر نبود، می‌خواستم برای کسانی که آلوده به مشروبات الکی و مواد مخدر هستند جایگزین گیاهی معرفی کنم تا ضرر کمتری داشته باشد که این اشتباه بوده و اشتباهم را می‌پذیرم.

تتلو سپس در پاسخ به سوال نماینده دادستان که چرا صفحه اینستاگرام شما بسته شد، گفت: در یک استوری اینستاگرام از خانم‌های ۱۵ تا ۲۰ سال برای ساخت ویدیوی یکی از آهنگ‌ها دعوت شد که طبق قانون اروپا این موضوع را کودک‌آزادی تلقی کردند و صفحه را بستند.

متهم در دفاعیات خود مجددا اعلام کرد: قطعا اشتباهاتی داشتم و خیلی از رفتارهای من اشتباه بوده است. به خاطر اشتباهاتی که داشتم معذرت‌خواهی می‌کنم.

قاضی افشاری خطاب به متهم گفت: چه تضمینی است که اشتباهات شما مجددا تکرار نشود؟ شما در گذشته هم ابراز پشیمانی کردید، ولی مجدد به کار خود ادامه دادید.

متهم پاسخ داد: آموزش مناسبی ندیدم و اشتباه کردم!

پس از اخذ دفاعیات متهم، نماینده دادستان اعلام کرد با توجه به کیفرخواست صادره، مستندات موجود در پرونده و اظهارات متهم تقاضای رسیدگی و صدور حکم عادلانه را دارم.

در بخش دیگری از آخرین جلسه برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو، وکیل متهم در جایگاه قرار گرفت و اظهار کرد: طبق صحبت‌‎هایی که با متهم داشتم تاکید کرده که می‌خواهد به جوان‌ها و نوجوان‌ها بگوید من تا آخر این راه را رفته‌ام، چیزی در پایان راهی که من رفتم نبوده است شما اشتباه من را نکنید.

وکیل متهم ادامه داد: دولت‌های متخاصم برای استفاده ابزاری از امثال امیرحسین مقصودلو فرش قرمز پهن کرده‌اند. 

وی افزود: متهم در اظهارات خود بیان کرده است که قصدی جهت تحقق نتیجه و انجام فعالیت تبلیغی یا ایجاد خلل در امنیت داخلی کشور نداشته و عنصر معنوی جرم قابل احراز نیست.

وکیل تتلو درباره تبلیغ سایت‌های شرط بندی از سوی موکل خود بیان کرد: متهم پس از تبلیغ سایت شرط‌بندی وقتی متوجه می‌شود افراد از این مسیر متضرر می‌شوند، بلافاصله موضع خود را تغییر می‌دهد.

وکیل در پایان از قاضی تقاضا کرد حکمی عادلانه و قانونی در خصوص موکلش اتخاذ شود.

پس از اظهارات وکیل و اخذ دفاعیات متهم، قاضی افشاری گفت: با توجه به اخذ آخرین دفاع و پایان رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو پایان رسیدگی را اعلام می‌کنم و در موعد قانونی رای صادر خواهد شد.

منبع : ایسنا

دیگر خبرها

  • متهم به قتل زهره فکور صبور بازداشت شد
  • وکیل زهره فکور صبور: متهم به قتل دستگیر شد/ پرونده جزییات محرمانه و اخلاقی دارد
  • تراکتور - گل‌گهر، احتمالا بدون تماشاگر!
  • اظهارات عجیب تتلو در دادگاه پایانی ؛ برای مشروبات الکلی جایگزین گیاهی معرفی کردم !
  • اعلام ختم رسیدگی به پرونده امیرحسین مقصودلو/ تتلو: اشتباهم را می‌پذیرم + عکس
  • حق داشتن نماینده حقوقی برای تمام شرکت‌ها به رسمیت شناخته شد
  • آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» برگزار شد
  • آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو برگزار شد/ تتلو: اشتباه کردم، هیچ دفاعی ندارم
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد