Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید مسلمی راد در گفتگو با خبرنگار مهر از کسب جایگاه نخست نظام‌های بهره برداری استان همدان در سطح تعاون روستایی‌های کشور خبر داد.

وی گفت: نظام بهره برداری استان همدان از نظر کیفیت و تنوع خدمات رسانی و گستردگی سطح زیر کشت محصولات زراعی و آبی بر اساس ارزیابی شاخص‌های عملکردی در سال گذشته مقام اول را در بین نظام‌های بهره برداری کشور کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین شبکه تعاونی‌های تولید استان همدان از نظر کمیت و تعداد شرکت‌های تعاونی در کشور رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

مسلمی راد اضافه کرد: ایجاد واحدهای آب بران در تعاونی‌های تولید، ایجاد زیر ساخت‌ها از قبیل احداث باسکول، محوطه سازی، ساخت انبار، تأسیس کلینیک گیاه پزشکی، احداث کانال آبرسانی، برقی و بارانی کردن چاه‌ها از شاخص‌های ارزیابی عملکرد در این حوزه بوده است.

وی افزود: تأسیس دو شرکت تعاونی تولید در شهرستان‌های ملایر و تویسرکان، تولید محصول سالم با پایلوتی شهرستان بهار، اجرای طرح ارتقا بهره وری بخش زراعت در سطح مزارع استان همدان از فعالیت‌های نظام بهره برداری تعاون روستایی همدان است.

مدیر تعاون روستایی همدان اضافه کرد: در سطح این استان ۷۰ شرکت تعاونی با عضویت ۲۲ هزار بهره بردار در حال فعالیت هستند.

کد خبر 4946065

منبع: مهر

کلیدواژه: تعاون روستایی همدان تعاونی محمد مسلمی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قزوین ایلام گرگان آتش سوزی سالروز ارتحال امام خمینی آتش سوزی جنگل ها امام خمینی ره بیرجند یاسوج استان همدان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

طی حکمی از سوی هاشم امینی مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد.
معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری، معاون بهره برداری و توسعه آب، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از جمله مسئولیت‌های رضا عطایی در این شرکت بوده است.
ضمنا در این حکم، از زحمات مهندس رضا نعیمی مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند