Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@10:20:57 GMT

انتقاد از عملکرد وزارت نیرو در انسداد چاه های غیرمجاز

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۰۳۹۶

انتقاد از عملکرد وزارت نیرو در انسداد چاه های غیرمجاز

به گزارش خبرنگار مهر، علی مراد اکبری در نشستی خبری که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی اکنون در حال برگزاری است از عملکرد وزارت نیرو در انسداد چاه‌های غیرمجاز و تعادل بخشی سفره‌های آب زیرزمینی انتقاد کرد و گفت: در کشور بیش از ٣٥٠ هزار حلقه چاه غیرمجاز و حدود ٤٠٠ هزار چاه مجاز فعال است.

وی اضافه کرد: احساس بنده این است که بحث چاه‌های غیرمجاز و انسداد آنها رها شده و کسی به فکر آن نیست البته باید این نکته را هم عنوان کنم که انسداد چاه‌های غیرمجاز کاری دشوار است و مشکلات زیادی دارد چراکه معیشت و زندگی برخی مردم با آن گره خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: طی سالهای گذشته عملیات انسداد در کشور انجام شده اما خیلی کم بوده و با اهداف برنامه فاصله زیادی دارد ضمن اینکه ما در حوزه تعادل بخشی چندین مرتبه با وزارت نیرو مکاتبه کرده ایم که انسداد چاه‌های غیرمجاز انجام شود.

اکبری گفت: برخی افراد هم دارای چاه مجاز و هم چاه غیرمجاز هستند که ما به وزارت نیرو اعلام کرده ایم چاه‌های غیرمجاز این افراد مسدود شود چون زندگی و معیشت آنها به چاه‌های غیرمجاز وابسته نیست. متأسفانه وزارت نیرو این مساله را رها کرده و هم اکنون به دنبال اصلاح پروانه چاه‌های مجاز است که قاعدتاً با این شرایط بحث تعادل بخشی به نتیجه نمی‌رسد.
در حال تکمیل است

کد خبر 4946072 زهرا مهدوی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی چاه غیرمجاز ویروس کرونا سهام عدالت آزادسازی سهام عدالت بانک مرکزی ایران قیمت دلار قیمت نفت تولید نفت وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت جهاد کشاورزی بازار سرمایه اوپک بورس آتش سوزی جنگل ها نهاده های دامی انسداد چاه های غیرمجاز وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه آنژیوگرافی مغز + فیلم

آنژیوگرافی مغزی یک آزمایش تشخیصی است که در آن از اشعه ایکس استفاده می‌کنند. آنژیوگرافی مغزی می‌تواند به پزشک کمک کند تا به بررسی انسداد یا سایر اختلالات در رگ‌های خونی سر و گردن بیمار بپردازد. انسداد یا ناهنجاری در مغز می‌تواند منجر به سکته مغزی یا خون‌ریزی در مغز شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • انتقاد یک رواشناس اجتماعی بیان کرد؛ رواج قلیان در ایران نتیجه کم کاری وزارت بهداشت
  • عرضه مکمل‌های ورزشی تنها از طریق داروخانه‌ها مجاز است
  • وزارت نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • نحوه آنژیوگرافی مغز + فیلم
  • انتقاد امام جمعه اردبیل از وزارت نیرو در مدیریت سدها
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های