Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در نشستی که با حضور معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج روز چهارشنبه برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: پس از پیگیری های صورت گرفته مقرر شد که دولت به جز اعتبار 100 میلیارد تومانی که برای پل بی 1 در نظر گرفته بود، اکنون 300 میلیارد تومان اعتبار نیز برای تسریع در تکمیل کمربند شمالی کرج اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به رویکرد رییس جمهور محترم مبنی بر ضرورت تکمیل پروژه های نیمه کاره و مهم کشور در پایانی دولت، این اقدام صورت گرفت.

شهبازی گفت: کمربند شمالی کرج مکمل پروژه ادامه آزادراه شهید همت است که توسط شهرداری کرج آغاز شده و اکنون نیز توجه ملی برای تکمیل آن معطوف شده است.

وی افزود: محورهای البرز بار ترافیک 14 استان کشور را متحمل می شوند از این رو اهمیت ملی دارند بنابراین باید برای تقویت و ارتقا زیرساخت های راه سازی استان تدابیر لازم اتخاذ شود.

استاندار البرز عنوان کرد: بر این اساس پس از به ثمر نشستن قطعه اول آزادراه تهران-شمال، ادامه آزاداره شهید همت در البرز، تعریض بخشی از آزادراه تهران-کرج و راه اندازی قطار برقی کرج-هشتگرد بعد از سال ها انتظار و مطالبه مردم؛ اکنون درصدد ایجاد تسهیلات لازم برای تکمیل کمربندشمالی کرج، راه هشتگرد- طالقان و بهره برداری از کنارگذر جنوبی البرز هستیم تا سفر امن و راحت برای مردم کشور و آرامش خاطر و جاده هایی با کمترین ترافیک را برای مردم البرزبه ارمغان بیاوریم.

در این نشست، عدل معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور نیز ضمن استماع گزارش شهرداری کرج از روند پیشرفت پروژه کمربندشمالی کرج بر ضرورت ارائه برنامه دقیق از سوی شهرداری کرج تاکید کرد و از موافقت دولت برای مشارک در این پروژه خبر داد.

وی گفت: این پروژه توسط شهرداری کرج آغاز شده بود و از ابتدا نیز قرار نبود دولت مشارکت کند ولی به دلیل اهمیت این آزادراه بعنوان مکمل ادامه آزاداره شهید همت در البرز و پیگیری های صورت گرفته از سوی استاندار البرز، اعتبار لازم جهت تسریع در تکمیل پروژه اختصاص یافت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استاندار البرز شهرداری کرج تکمیل پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محورهای چالوس، فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین–رشت (رفت و برگشت) تردد روان برقرار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت راه‌ها به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- تردد روان در محورهای چالوس، فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

*در ضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – ساوه محدوده‌های احمد آباد مستوفی و رضی آباد

- ترافیک نیمه سنگین در محور تهران – شهریار در برخی مقاطع

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – قم محدوده عوارضی تهران

آخرین وضعیت جوی

- بارش باران در برخی از محورهای استان‌های فارس و کرمان

محورهای مسدود غیرشریانی

هشتگرد – طالقان

کمربندی جدید خرانق – یزد

اسپکه – بمپور

یزد – دربید

حاجی آباد – آهنگران

رباط پشت بادام – بیاضه

گلشن – سراوان

کد خبر 748529

دیگر خبرها

  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ساخت یک بزرگراه جدید در تهران
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند