Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:34:17 GMT

پنج کیلوگرم موادمخدر در خلخال کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۰۵۳۹

پنج کیلوگرم موادمخدر در خلخال کشف شد

سرهنگ سیدهادی موسوی روز چهارشنبه با ایرنا افزود: موادمخدر کشف شده توسط یکی از قاچاقچیان برای توزیع در خلخال وارد این شهرستان شده بود که با هوشیاری ،مراقبت و ترفندهای مخصوص پلیسی کشف و ضبط و یک نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضایی منطقه شد.

فرمانده انتظامی خلخال از کشف و ضبط سه محموله بزرگ شامل ۱۴۲ کیلوگرم موادمخدر در این شهرستان و متلاشی شدن باندهای تهیه و توزیع مواد افیونی در بهار امسال در این منطقه خبر داد و گفت: در اجرای سه عملیات گشت و پیگیری محموله‌های قاچاق موادمخدر ماموران پلیس محموله ۱۷ کیلوگرمی، محموله ۲۵ کیلوگرمی و محموله ۱۰۰ کیلوگرمی ،محموله پنج کیلوگرمیرا کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: میزان موادمخدر کشف شده در کمتر از سه ماه بهار امسال نسبت به مجموع موادمخدر مکشوفه سال گذشته ۵۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه عرصه فعالیت برای تهیه توزیع‌کنندگان موادمخدر در خلخال هر روز تنگ‌تر می‌شود، گفت: در بهار امسال علاوه بر کشف چهار محموله بزرگ موادمخدر پنج نفر از تهیه و توزیع‌کنندگان عمده مواد مخدر در مناطق آلوده شهرستان خلخال شناسایی و دستگیر شده‌اند.

برچسب‌ها خلخال مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خلخال مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • کشف محموله دارو در زابل