Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@17:14:37 GMT

اعتبارنامه تاجگردون به کمیسیون تحقیق ارجاع شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۱۰۹۲

اعتبارنامه تاجگردون به کمیسیون تحقیق ارجاع شد

نمایندگان با موافقت با اخطار علیرضا زاکانی در مورد ارجاع اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون به کمیسیون تحقیق موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه 21 خرداد علیرضا زاکانی در تذکری خواستار ارجاع اعتبارنامه تاجگردون به کمیسیون تحقیق شد که محمد باقر قالیباف نیز این اخطار را به رای مجلس گذاشت و نمایندگان با 159 رای موافق، 70 رای مخالف و 12 رای ممتنع از مجموعه 254 رای با این اخطار موافقت کردند و بدین ترتیب اعتبارنامه تاجگردون به کمیسیون تحقیق آیین نامه داخلی مجلس ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیرضا زاکانی در اخطار قانون اساسی اش گفت: اخطار بنده قایل به مواد 93، 85 و 73 آیین نامه داخلی مجلس است. طبق آیین نامه حق نمایندگی قایل به شخص است و این حق به شعب واگذار نشده است. بر این اساس ما نمی توانیم چیزی را تصویب کنیم که برخلاف قانون اساسی و مذهب است. بنده معتقدم که بحث آیین نامه باید اینجا رعایت شود و آیین نامه منتخب مردم گچساران به کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس ارجاع شود.

 

وی ادامه داد: اگر این رویه مورد توجه قرار نگیرد برای سال های بعد پایه غلطی می شود و هر کسی می تواند هفت الی هشت نفر را در هر شبعه مد نظر قرار دهد و مجلس مصلوب الید شود.

 

محمد باقر قالیباف ضمن وارد دانستن اخطار زاکانی تاکید کرد: ما هم معتقدیم که حق نمایندگی قایل به شخص است و قابل واگذاری نیست، این اخطار را وارد می دانم چرا که در اصل 194 نیز مسیر مشخص توضیح داده شده است. بعد از اظهار نظر نمایندگان در مورد اخطار مسیر مشخص است./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس شورای اسلامی مجلس تاجگردون به کمیسیون تحقیق آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست

شانا _ گروه فیلم: تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی برای افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز کشور با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری هلدینگ‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی، صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) با حضور جواد اوجی، وزیر نفت و محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، در محل برگزاری نشست‌های تخصصی شرکت ملی نفت ایران (باشگاه کوشک) امضا شد.

دریافت 35 MB

دیگر خبرها

  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین نامه دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده
  • اخطار به صاحبان خانه‌ های خالی برای پرداخت مالیات
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • اخطار به صاحبان خانه های خالی برای پرداخت مالیات
  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • آیین نامه خودروهای کارکرده هنوز در دولت است
  • اما و اگرهای فروش اینترنتی دارو
  • ۵۷۰ هزار اخطار مالیاتی به مالکان خانه‌های خالی ارسال شده است
  • جزئیات عرضه اینترنتی دارو/ پلتفرم‌ها در نقش پیک دارو