Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@23:22:58 GMT

لیگ عربستان بدون اعلام قهرمان لغو می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۱۳۹۶

لیگ عربستان بدون اعلام قهرمان لغو می‌شود

گزارش ها حاکی است که رقابت های لیگ فوتبال عربستان که از ماه مارچ گذشته به دلیل شیوع و همه گیری ویروس کرونا متوقف شده ، احتمال دارد که نیمه کاره به پایان برسد.

به گزارش مشرق، اتحادیه لیگ عربستان روز 20 آگوست را به عنوان تاریخ اولیه آغاز مسابقات مشخص کرده اما مشکلات و موانع زیادی وجود دارد که می تواند از این اتفاق جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

لیگ امارات با موافقت فیفا لغو می‌شود

فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرده که فردا پنجشنبه جلسه ای برگزار می شود تا سرنوشت فعالیت های ورزشی فصل جاری را مشخص کنند.

براساس گزارش روزنامه "الباطن" اتحادیه فوتبال عربستان در این جلسه به روسای باشگاه ها اطلاع خواهد داد که رقابت های لیگ حرفه ای این کشور به طور رسمی لغو می شود.

این روزنامه فاش کرد که بعد از اینکه لیگ بطور رسمی لغو شود کمیته برگزاری این مسابقات سه تصمیم مهم خواهد گرفت: هیچ باشگاهی به عنوان قهرمان اعلام نشود، هیچ تیمی به به رده پایین تر سقوط نکند و هر 16 تیم در رقابت های فصل بعد حضور داشته باشند و بسته به صلاحیت تیم های العین و ال باتین ، تعداد باشگاه های لیگ حرفه ای فصل آینده به 18 تیم افزایش پیدا کند.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم فوتبال لیگ عربستان لغو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو سنای آمریکا: سنا توافق با عربستان را بدون سازش با اسرائیل تصویب نمی‌کند

یک عضو ارشد مجلس سنای آمریکا مدعی شد که این مجلس توافق امنیتی میان عربستان و آمریکا را بدون عادی‌سازی رابطه میان ریاض و تل‌آویو تصویب نخواهد کرد.

به گزارش فارس؛ لیندسی گراهام که از حامیان سرسخت رژیم اسرائیل است در گفتگو با پایگاه «جوئیش‌اینسایدر» گفت که سعودی‌ها هیچ رفتاری که حاکی از تمایل آن‌ها برای توافق با آمریکا بدون سازش با اسرائیل باشد نشان نداده‌اند. 

دولت آمریکا به ریاست «جو بایدن» از مدت‌ها پیش به دنبال عادی‌سازی روابط عربستان سعودی و اسرائیل به عنوان ادامه توافقاتی است که در دولت دونالد ترامپ به «توافقات ابراهیم» معروف شد. 

عربستان سعودی به عنوان بخشی از این توافق خواستار امضای یک قرارداد دفاعی-امنیتی با آمریکا است. ریاض علاوه بر این، برای عادی‌سازی رابطه با اسرائیل خواستار متعهد شدن اسرائیل به مسیری برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای
  • علی امیریان قهرمان ۸۰۰ متر شد
  • عضو سنای آمریکا: سنا توافق با عربستان را بدون سازش با اسرائیل تصویب نمی‌کند
  • چادرملو قهرمان نیم فصل اول اسلحه اپه آقایان شد
  • چادرملو، قهرمان نیم‌فصل اول لیگ شمشیربازی اپه آقایان
  • فارس قهرمان رقابت‌های راگبی
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • کریم بنزما به رئال مادرید برگشت