Web Analytics Made Easy - Statcounter

این خدمات که با عنوان سرویس «پزشک و مشاور» در سوپراپلیکیشن اسنپ در دسترس است، امکان دریافت مشاوره پزشکی و روان‌شناسی را به صورت آنلاین برای تمامی کاربران سوپراپ فراهم کرده است. ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳ بازار نظرات - اخبار بازار -

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری تسنیم، با توجه به این‌که خطر ابتلا به ویروس کرونا همچنان وجود دارد و با در نظر گرفتن توصیه‌ها به حضور حداقلی در مراکز بهداشتی، اسنپ به واسطه مسئولیت اجتماعی خود در برابر حفظ سلامت کاربران راننده، این امکان را برای آن‌ها فراهم کرده که بتوانند به صورت رایگان از خدمات اسنپ‌دکتر استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این خدمات که با عنوان سرویس «پزشک و مشاور» در سوپراپلیکیشن اسنپ در دسترس است، امکان دریافت مشاوره پزشکی و روان‌شناسی را به صورت آنلاین برای تمامی کاربران سوپراپ فراهم کرده است.

در فاز اول اجرای طرح استفاده از سرویس «پزشک و مشاور» برای کاربران راننده که از روز دوشنبه 19خرداد آغاز شده، برای 100هزار راننده عضو ناوگان اسنپ اعتبار استفاده از خدمات مشاوره پزشکی تا سقف 30هزار تومان ارسال شده است. هر راننده‌ای که کد اعتباری را دریافت می‌کند به مدت یک هفته می‌تواند از آن استفاده کند. روال کلی اجرای طرح هم به این صورت است که کد اعتباری مربوطه به مرور برای همه رانندگان ارسال می‌شود تا در نهایت تمامی کاربران راننده عضو ناوگان اسنپ بتوانند از خدمات مشاوره پزشکی آنلاین اسنپ‌دکتر استفاده کنند.

لازم به ذکر است که تمامی روان‌شناسان و پزشکان مشاوری که با این سرویس همکاری می‌کنند طی یک فرآیند دقیق تایید شده‌اند و با پایبندی به حفظ حریم شخصی، تمامی جزئیات مشاوره و شماره تماس کاربران به صورت محرمانه خواهد بود.

انتهای پیام/

R30411/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاربران راننده مشاوره پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۱۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان

طاهری زاده امروز در همایش روز روانشناس گفت: در حال حاضر ۸۲ مرکز مشاوره تحت نظر بهزیستی در استان آماده خدمت رسانی به تمام شهروندان گلستانی هستند و در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره این مراکز بهره‌مند شده اند.

طاهری زاده از تشکیل ۲۳۰ تیم محب برای حمایت‌های روانی اجتماعی در هنگام وقوع حوادث در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • ۳۹۵ میلیون بار جستجو برای کار در دیوار
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند