Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ذوب آهن عنوان کرد که در صورت شکایت به فیفا، باشگاه متضرر نخواهد شد.

طرفداری - احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن در خصوص وضعیت میودراگ رادولوویچ و بازگشت وی به ایران صحبت کرد.

میودراگ رادولوویچ به ایران بازمی گردد؟

احمد جمشیدی ابتدا با تاکید بر اینکه سرمربی مونته‌نگرویی ذوب‌آهن باید به تعهداتش پایبند باشد، اظهار داشت:

میودراگ رادولوویچ به مدت یک‌ فصل و نیم به باشگاه ذوب‌آهن متعهد است و باید به تعهداتش عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه به تعهداتی که به رادولوویچ داشته عمل کرده و وی مبلغی که باید در این مدت می‌گرفت را دریافت کرده است. زمانی که بحث کرونا پیش آمد رادولوویچ از باشگاه درخواست مرخصی کرد و گفت باید نزد خانواده‌اش بازگردد. زمانی که با درخواست رادولوویچ موافقت شد، مدیریت و اعضای هیئت مدیره باشگاه علاوه بر تعهدات مندرج در قراردادش، از وی تعهد گرفتند که به محض صدور مجوز برای شروع تمرینات و آغاز مسابقات باید به ایران بازگردد. از طرفی همان‌طور که اطلاع دارید، در مونته‌نگرو هم کرونا شیوع پیدا کرده و رادولوویچ هم می‌گوید مدتی است در قرنطینه به سر می‌برد. با این حال ما برای رادولوویچ بلیت تهیه‌ و به او اعلام کرد‌ه‌ایم که باید بازگردد. به رادولوویچ ایمیل فرستاده‌ایم که باید نسبت به تعهداتش پایبند بوده و بازگردد و در تمرینات حضور یابد و مسابقات را ادامه دهد، چون طبق قرارداد یک فصل و نیم با ذوب‌آهن قرارداد دارد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن سخنان میودراگ رادولوویچ با رسانه‌ها را فاقد سندیت خواند و گفت:

مصاحبه رادولوویچ با رسانه‌ها برای باشگاه سندیت ندارد و او باید به باشگاه پاسخگو بوده و خواسته‌هایش را به صورت مکتوب اعلام کند. رادولوویچ تاکنون چیزی درباره قطع همکاری به باشگاه اعلام نکرده و ما منتظر بازگشت او هستیم.

جمشیدی در پاسخ به اینکه واکنش باشگاه ذوب‌آهن در صورت پایبند نبودن رادولوویچ به تعهداتش چه خواهد بود، گفت:

هیئت مدیره باشگاه نهایتا تا روز پیج‌شنبه تشکیل جلسه خواهد داد و اگر رادولوویچ تا آن زمان بازنگردد، درباره او تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد. در جلسه هیئت مدیره وضعیت تیم مورد بررسی قرار گرفته و رادولوویچ باید تکلیفش را با ما مشخص کند، اگر نمی‌تواند بازگردد، باید دلیل این امر را بدانیم و تمام این مسائل در جلسه هیئت مدیره مطرح می‌شود.

جمشیدی با تایید مبلغ 140 هزار دلار دریافتی رادولوویچ، تاکید کرد که در صورت شکایت به فیفا، ذوب‌آهن متضرر نخواهد بود و افزود:

میودراگ رادولوویچ این مبلغ را گرفته است. تعهدات باشگاه ذوب‌آهن مثل سایر باشگاه‌ها نیست که در صورت ارجاع پرونده به فیفا، محکوم شده و به مشکل بربخوریم. مطمئن هستیم با توجه به نوع قراردادی که با رادولوویچ بسته‌‌ایم و نوع تعهدی که ایشان دارد، از نظر حقوقی هیچ مشکلی برای باشگاه ذوب‌آهن ایجاد نمی‌شود. اگر رادولوویچ بازنگردد، مطمئن باشید که ما پیروز پرونده خواهیم بود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میودراگ رادولوویچ باشگاه ذوب آهن هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید احتمال ارتکاب نسل کشی در غزه از سوی رژیم صهیونیستی را رد کرد.

«جان کربی» سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید روز جمعه مدعی شد: هیچ مدرکی مبنی بر نسل کشی ارتش اسرائیل در غزه وجود ندارد، اما تعداد قربانیان بسیار زیاد است و مردم از گرسنگی می میرند.

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید مدعی شد: آمریکا همچنان به اسرائیل فشار می‌آورد تا برای کاهش درد و رنج مردم فلسطین و تلاش برای دستیابی به آتش‌بس بیشتر تلاش کند.

کربی این را هم به ادعاهایش افزود که دولت بایدن نسبت به نتانیاهو در مورد ضرورت کمک رسانی به غزه بسیار سختگیر بود، در غیر این صورت آمریکا تغییر سیاست خود را بررسی خواهد کرد.

این ادعاها در حالی مطرح شد که وزارت بهداشت نوار غزه امروز از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

کد خبر 6089290

دیگر خبرها

  • از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم
  • چین: ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • آمریکا: اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • گاز N۲O در قلیان اکسیژن لقب روانگردان نیز دارد
  • به صورت گسترده در جهان پذیرفته شده ایم