Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیر محمدی با اشاره به اینکه ۲ هزار نفر از استان همدان در هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت شرکت داشتند، گفت: از این تعداد ۶۹ نفر به عنوان برگزیده اعلام شدند.‌

«هادی شیرمحمدی»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: اسامی برگزیدگان نهایی هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت سال 1398 استان همدان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست کارگروه قران و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت همزمان با سایر استان‌های کشور روز جمعه ۱۱ بهمن‌ماه با حضور بیش از دوهزار شرکت کننده در استان همدان برگزار شد.

 

 وی افزود: این آزمون در رشته‌های سبک زندگی، سیره معصومین(ع) و روخوانی قرآن کریم به صورت الکترونیک و رشته‌های حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، حفظ ۲۵، ۲۰، ۱۵، ۱۰، ۵ و ۱ جزء اول قرآن کریم، حفظ و ترجمه نهج البلاغه، حفظ و ترجمه صحیفه سجادیه، تفسیر سوره بقره، ترجمه و درک معانی سوره بقره برگزار شد.

 

شیرمحمدی گفت: از میان 2 هزار شرکت کننده در این آزمون، 69 نفر از سطح استان به عنوان برگزیدگان هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم معرفی شدند، شرکت کنندگان می توانند با ورود به صفحه کاربری خود به آدرس www.quranedu.ir/login  نتیجه آزمون کتبی خود را مشاهده کنند.

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزمون حفظ و مفاهیم هجدهمین آزمون سراسری قرآن استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در مرحلۀ اول نوزدهمین آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم، با افزایش ۲۵ درصدیِ شرکت کنندگان، حضورِ دانش آموزان و بانوان، چشمگیر بود.

همچنین خُردسالترینِ شرکت کنندگان، سه کودکِ هفت ساله در خوزستان، خراسانِ جنوبی و یزد بودند و مُسن‌ترین شرکت کننده هم ۷۷ ساله از آذربایجانِ شرقی بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • رشد ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ قرآن کریم
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن