Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@21:11:17 GMT

کودکان در برنامه رنگین‌کمان حضور می‌یابند

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۲۶۶۴

کودکان در برنامه رنگین‌کمان حضور می‌یابند

برنامه تلویزیونی "رنگین‌کمان" با محوریت احترام به طبیعت، آموزش حفظ محیط‌زیست و حضور کودکان در استودیوی برنامه، سه روز در هفته روی آنتن می‌رود. ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه‌های این هفته "رنگین‌کمان" شبکه 5 سیما چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 21 تا 23 خردادماه ساعت 15:15 با محوریت حفاظت از محیط زیست تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعات و میان برنامه‌های محیط‌زیستی با محوریت آموزش به کودکان در قالب و فرم‌های تصویری ارائه می‌شود. همچنین این برنامه با ایجاد پرسش و پاسخ پیامکی توسط مجری برنامه که همراه با اهدای جوایزی خواهد بود، سعی بر تعامل با کودکان و بینندگان خواهد داشت.

احترام به طبیعت، حفظ محیط زیست، افزایش آگاهی کودکان در حوزه موضوعات محیط زیستی به صورت عینی و عملی از اهداف این برنامه در این هفته خواهد بود.

برنامه «رنگین کمان» به تهیه‌کنندگی پیمان نوراسماعیلی یکی از برنامه‌های پرسابقه شبکه 5 است که با حضور خاله قاصدک (مریم وطن‌پور)، دایی (داود منفرد) و عروسک چی تولید می‌شود و با فروکش کردن شیوع  بیماری کرونا و رعایت نکات بهداشتی، کودکان نیز در استودیو برنامه حضور پیدا می‌کنند.

بازیگران مجری "قرون به قرون" تلویزیوناخبار رادیو و تلویزیون| از ساخت فصل چهارم "بچه‌مهندس" تا پخش فیلم "هرچی خدا بخواد"

برنامه «رنگین کمان» روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 15:15 به صورت زنده به مدت 50 دقیقه از شبکه پنج سیما پخش و تکرار آن سه روز اول هفته آینده 24 تا 26 خردادماه خواهد بود.  

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی شبکه پنج سیما تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی شبکه پنج سیما تلویزیون برنامه کودک و نوجوان رسانه ملی شبکه پنج سیما تلویزیون رنگین کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از امشب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.
در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • هفته زمین پاک
  • «هفت» نیامده رفت!
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • پاکسازی محیط زیست توسط کودکان شهر زاوه در هفته زمین پاک + تصاویر
  • تشکیل رنگین کمان در آسمان بردسکن