Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که زمان زیادی تا شروع مسابقات لیگ برتر باقی نمانده، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از لحاظ مالی در بحران سختی گرفتار شده است. ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نفت مسجدسلیمان با هدایت مهدی تارتار در این فصل نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته و در جام حذفی هم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه اما با بحران مالی روبه‌روست و بازیکنان این تیم در پنج ماه گذشته حتی یک ریال هم دریافتی نداشته‌اند. در حال حاضر شاگردان مهدی تارتار در تهران هستند و قرار است امروز (چهارشنبه) یک بازی دوستانه با آلومینیوم اراک انجام دهند، ولی شرایط بد مالی، اردوی این تیم را تحت تأثیر قرار داده است.

بهادری: مدیران مانند استقلال و پرسپولیس به نفت مسجدسلیمان نگاه کنند/ برای خرید آب معدنی هم مشکل داریم

 

مسئولان باشگاه برای تأمین هزینه‌های تیم به بن بست رسیده‌اند و حتی از مسجدسلیمان خبر می‌رسد که با توجه به مخالفت شرکت نفت با تیمداری در لیگ برتر، مسئولان این باشگاه دنبال واگذاری باشگاه و پیدا کردن اسپانسر هستند. حتی مدیرعامل باشگاه هم در این زمینه با سرمربی تیم صحبت کرده و تارتار را در جریان مشکلات گذاشته است.

وضعیت نفت مسجدسلیمان طوری است که حتی ممکن است تمرینات این تیم تعطیل شود، آنهم در حالی که زمان زیادی تا شروع دوباره مسابقات لیگ برتر باقی نمانده است. جالب اینجاست که مدیرعامل نفت مسجدسلیمان به بازیکنان گفته است که اگر مصاحبه کنند، با جریمه مالی روبه‌رو خواهند شد!

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال نفت مسجدسلیمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال نفت مسجدسلیمان لیگ برتر فوتبال نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) معلم عربی محمد بحرانی جواب او را داد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • (ویدئو) معلم عربی محمد بحرانی جواب او را داد
  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟