Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@14:36:00 GMT

کشف 930 کیلو مواد مخدر در جاسک و پارسیان

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۲۸۹۳

کشف 930 کیلو مواد مخدر در جاسک و پارسیان

رییس کل دادگستری استان هرمزگان از درگیری مسلحانه مرزبانان پایگاه دریابانی جاسک با سوداگران مرگ و کشف 630 کیلوگرم مواد مخدر در آب‌های ساحلی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی اعلام کرد: با هماهنگی مقام قضایی، مرزبانان پایگاه دریابانی شهرستان جاسک، پس از کسب اطلاع از بارگیری موادمخدر توسط شناورهای تندرو در خور "کرتی" این شهرستان، سریعاً به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرزبانان پس از کمین و گشت زنی در رو به روی دهانه خور "کرتی" سوداگران مرگ را با 4 فروند شناور مشاهده نمودند و قاچاقچیان به محض روئیت مرزبانان به سمت آنها تیراندازی کردند که منجر به درگیری مسلحانه گردید.

رییس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: آمادگی عملیاتی و آشنایی مرزبانان استان با تاکتیک های نبرد دریایی موجب شد، سوداگران مرگ یک فروند از شناورهای خود را در محل مورد نظر رها نمایند که در نتیجه بررسی های انجام شده از شناور توقیفی 630 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

صالحی در پایان با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با توسل به اقدامات پیشگیرانه و برخورد قاطع و بدون اغماض در مسیر مبارزه بی‌امان با بلای خانمان‌سوز مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.

کشف ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در شهرستان پارسیان

وی همچنین ادامه داد در ادامه روند مبارزه با سوداگران مرگ در استان ، مأموران انتظامی از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودروی سواری از طریق محور مواصلاتی بوچیر _پارسیان با خبر شدند و عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا کردند.

صالحی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، خودروی موردنظر را حین تردد شناسایی و پس از تعقیب و گریز، ضمن توقیف آن در بازرسی به عمل آمده، ۳۰۰ کیلو گرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای در این خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند .

وی خاطرنشان کرد: در جریان این عملیات، راننده خودرو دستگیر شد که با صدور قرار تأمین کیفری بازداشت می باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دادگستری مواد مخدر هرمزگان بندرعباس سوداگران مرگ مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۱۱ کیلو حشیش دپوی شده در یک‌ منزل مسکونی در باقرشهر خبر داد و گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق، مأموران این فرماندهی از دپوی یک محموله مواد مخدر و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ در استان تهران مطلع شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به شناسایی سوداگر مرگ در باقرشهر گفت: مأموران عملیات کلانتری 175 این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از دپوی یک محموله مواد مخدر در انبار یک‌ منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند. 

وی افزود: در این راستا مأموران به‌سرعت وارد عمل شده و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل 11 کیلو حشیش کشف کردند و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود، دستگیر شد.

کشف بیش از یک تن حشیش در سراوان

 فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به‌طور شبانه‌روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تأکید می‌کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا