Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:57:32 GMT

راهکاری برای افزایش گردشگری پساکرونایی در اروپا

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۲۹۲۵

راهکاری برای افزایش گردشگری پساکرونایی در اروپا

ایسنا/خراسان رضوی کشور لوکزامبورگ در اروپا با دادن اقامت رایگان به گردشگران، این صنعت را رونق می‌دهد.

به نقل از نیوزسیتی، دو هفته پیش، زاویه بتل، نخست‌وزیر لوکزامبورگ، در اقدامی جالب اعلام کرد: برای تقویت بخش گردشگری در این کشور اقداماتی را انجام خواهد داد.

محققان اظهار کردند: 700 هزار کوپن بین شهروندان و ساکنان مناطق همجوار در این کشور توزیع می‌شود تا منجر به افزایش گردشگری در این منطقه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هدف با تمرکز بر گردشگری داخلی این منطقه و به‌عنوان ابزاری برای کمک به شروع مجدد فعالیت صنعت گردشگری بعد از ماه‌ها عدم فعالیت اقتصادی ناشی از خانه‌نشینی کروناویروس در این کشور انجام می‌شود.

این کوپن‌ها در ابتدای ماه ژوئیه توزیع می‌شود و اعتبار آن تا پایان سال خواهد بود.

کشور لوکزامبورگ در تلاش است تا تصویر خود از یک مقصد تجاری جذاب را درماه‌های آینده سال حفظ کند.

یکی از ویژگی‌های این کشور کوچک، هم‌مرز بودن با سه کشور عضو اتحادیه اروپاست که سفرهای مرزی را جذاب می‌کند و گردشگری هم بازیابی شود.

در این طرح، مقامات این کشور قصد دارند گردشگرانی که با اتومبیل از کشورهای همسایه شامل بلژیک، فرانسه و آلمان وارد می‌شوند را جذب کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس گردشگري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان/ وزش باد‌های نسبتاً شدید

براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان ،امروز پنجشنبه در سطح استان رگبار باران و رعد و برق گاه تگرگ و تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود و موجب آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها خواهد شد. 

طی روز جمعه نیز در استان بویژه در مناطق شرقی رگبار پراکنده باران و رعد و برق مورد انتظار است و احتمال تقویت نقطه‌ای بارش‌ها نیز محتمل خواهد بود. 

توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی، صعود به مناطق مرتفع و چرای دام در ارتفاعات اجتناب شود.

 امروز پنجشنبه و فردا جمعه، در مناطق دریایی استان رگبار باران و احتمال افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود و وزش باد‌های نسبتاً شدید جنوب غربی - شمال غربی موجب مواج شدن دریا خواهد شد.

بیشینه سرعت باد گاهی به بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت و افزایش ارتفاع امواج دریا گاهی به بیش از ۲۰۰ سانتیمتر خواهد رسید.

 توصیه می‌شود در این مدت شناور‌های سبک صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن سایر شناور‌ها صورت پذیرد. 

به لحاظ دمایی، دمای بیشینه طی امروز کاهش ۳ تا ۶ درجه خواهد داشت و از فردا جمعه مجددا در برخی نقاط دمای بیشینه افزایش خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • ناتو زنگ خطر را به صدا درآورد
  • سازمان جهانی بهداشت: سوءتغذیه در نوار غزه افزایش یافته است
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • جنگ هیبریدی روسیه با اروپا
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • خطر از بزرگترین اقتصاد اروپا گذشت
  • فروش برق با نرخ‌های جذاب در بورس انرژی
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان/ وزش باد‌های نسبتاً شدید
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند