Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-28@20:22:08 GMT

مراقب شرکت‌های غیرمجاز لیزینگ خودرو باشید

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۳۰۷۵

مراقب شرکت‌های غیرمجاز لیزینگ خودرو باشید

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا از شهروندان خواست از اعتماد به شرکت‌های غیرمجاز لیزینگ خودرو خودداری کنند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا از شهروندان خواست از اعتماد به شرکت‌های غیرمجاز لیزینگ خودرو خودداری کنند.

 

 

سرهنگ "شهاب امینی" با اعلام این مطلب افزود: کلاهبرداران معمولا از طریق درج آگهی در معابر یا فضای مجازی، افراد را با وعده فروش فوری خودروی اقساطی فریب داده و بسته به نوع و مدل خودرو، مبالغی از آنان دریافت و به بهانه تحویل خودرو در آینده نزدیک، دفتر شرکت را ترک و متواری می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که شرکت های لیزینگ خودرو باید دارای دو مجوز تاسیس و فعالیت باشند، تصریح کرد: طبق مقررات، صرفا شماره ثبت شرکت برای فعالیت در این حوزه کافی نبوده و متقاضیان می توانند اسامی شرکت های مجاز را در سایت بانک مرکزی به نشانی (C.B.I.ir) مورد استعلام قرار دهند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از ورود به سایت بانک مرکزی، ابتدا لازم است گزینه بانک ها و نهادهای پولی مجاز انتخاب و در انتها نیز با مراجعه به قسمت شرکت های واسپاری (لیزینگ) فهرست مشخصات و آدرس شرکت های مجاز را مشاهده کنند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در پایان از هموطنان خواست به هیچ وجه به تبلیغات دروغین شرکت های غیر مجاز مبنی بر ارتباط با شرکت های خودروساز توجه نکرده و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند.

 

 

انتخاب /

برچسب ها: لیزینگ ، ناجا ، خرید خودرو لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000IbU

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: لیزینگ ناجا خرید خودرو لیزینگ خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران: سکه‌ های حراج شده کاملاً استاندارد بانک مرکزی است/ مراقب فریب سودجویان باشید

 سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اعلام اینکه سکه های طلای مرکز مبادله ایران عیار ۹۰۰ در هزار دارد، گفت: همگی این سکه‌ها از استانداردهای بانک مرکزی برخوردارند و ایجاد شائبه در خصوص مشخصات آنها از سوی کسانی صورت می‌گیرد که از این حواشی سود می‌برند.

به گزارش ایرنا، «اصغر بالسینی با بیان اینکه سکه‌های ضرب‌شده و تحویل‌داده‌شده بانک مرکزی در حراج سکه مرکز مبادله ارز و طلای ایران، شامل تمام سکه، نیم‌سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب بانک مرکزی هستند، اظهار داشت: همگی این سکه‌ها از استانداردهای بانک مرکزی برخوردارند و ایجاد شائبه در خصوص مشخصات آنها از سوی کسانی صورت می‌گیرد که از این حواشی سود می‌برند.

وی ادامه داد: سکه تمام بهار آزادی عرضه‌شده در مرکز مبادله ایران، ۸.۱۳۶ گرم است. دارندگان توجه داشته باشند که عیار آن ۹۰۰ در هزار بوده و طرح روی سکه تمام بهار آزادی ضرب بانک مرکزی نیز تصویر امام خمینی (ره) و بارگاه امام رضا (ع) است.

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اشاره به اینکه طرح دو طرف سکه ربع و نیم بهار آزادی نام مبارک امام علی(ع) و بارگاه امام رضا(ع) است، گفت: عیار هر دو سکه ۹۰۰ در هزار است. وزن نیم‌سکه ۴.۰۶۸ گرم است و این عدد برای ربع سکه ۲.۰۳۴ گرم است.

بالسینی در پایان با تاکید بر اینکه عیار هر سه نوع سکه تحویل‌داده‌شده در مرکز مبادله ایران، ۹۰۰ در هزار و معادل ۲۱.۶ است، بیان کرد: دارندگان این سکه‌ها مراقب افرادی باشند که با طرح مسائل واهی درباره عیار و کیفیت سکه تحویلی مرکز مبادله به دنبال سوءاستفاده هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران: سکه‌ های حراج شده کاملاً استاندارد بانک مرکزی است/ مراقب فریب سودجویان باشید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • مراقب باشید؛ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند