Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز متأسفانه به واسطه ناکارآمدی برخی مسئولان، می‌بینیم که فرهنگیان نگران نظام رتبهبندی و بازنشستگان نگران همسان‌سازی و بازنشستگان مناطق جنگی نگران گرفته شدن حق مناطق جنگی هستند. ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 21 خرداد 99) پارلمان در اخطاری،  به اصل 2، بندهای 9 و 11 و اصل 3 قانون اساسی استناد کرد و گفت: طبق این اصول تلاش دولت برای رفع تبعیض‌های ناروا و ایجاد امکانات عادلانه و نیز پی‌ریزی اقتصاد عادلانه طبق ضوابط اسلامی ضروری است، اما به واسطه عدم اجرای این قوانین با به خطر افتادن امنیت انسانی مواجهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین مجلس هم نمایندگان حوزه‌های انتخابیه کوچک نیز نگران هستند که بازی‌های اقتصادی و سیاسی را به حوزههای انتخابیه دیگر واگذار کنند که نماینده بیشتری دارند.

نماینده مردم ایلام در مجلس یازدهم اضافه کرد: به عنوان مثال 95 درصد نفت و گاز کشور در زیر زمین استان بنده قرار دارد، اما نه پولش به جیب مردم ما می‌رود و نه سرمایه‌اش در بانک‌های ما به گردش در می‌آید و نه استخدام و مدیریت دست استان ماست، زیرا تعداد نمایندگان ما در مجلس کم است.

پیشنهاد خاتمی درباره نظارت رای‌دهندگان بر نمایندگانطرح جدید مجلس یازدهم برای نظارت بر نمایندگان+متن کاملاختیارات هیئت نظارت افزایش یابد

فلاحی تصریح کرد: امروز متأسفانه نظارت از مجلس آغاز نشده است، اگر می‌خواهیم این مجلس به مسیر مجالس دیگر نرود، باید کار اساسی کنیم؛ امروز وارد هر اتاقی در مجلس می‌شویم، یک عده نشسته‌اند انتخابات برگزار میکنند.

وی ادامه داد: اگر ما بیرون می‌گوییم که ماشین آخرین سیستم سوار نمیشویم و لابی‌گری نمیکنیم، امروز در مجلس هم نباید برای رسیدن به پُست‌ه در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها مسابقه برگزار کنیم.

نماینده مردم ایلام در مجلس با بیان اینکه امیدوارم مجلس یازدهم مسیرش را به درستی انتخاب کند، اظهارداشت: زیرا مردم به این مجلس امید بسته‌اند، امیدوارم که با تورم قانون و کارهای بیخودی در مجلس مواجه نباشیم.

فلاحی اضافه کرد: به طور قطع تذکرات نباید به دولت‌ها باشد، بلکه باید به خودِ ما به عنوان مجلسی که رهبری در پیام‌شان اعلام نگرانی کردند نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: بنده نگران این مجلس هستم، زیرا ما وظیفه نظارتی داریم، چون ما ادعای انقلابی‌گری کردیم، اما در همین مجلس صرفاً شاهدیم که اقدامات دیگری انجام میشود، قرار ما در این مجلس این بود که قوانین مزاحم را برداشته و قوانین فاقد اولویت را اصلاح کرده و نظارت صحیح، کارشناسانه و شجاعانه داشته باشیم.

نماینده مردم ایلام در مجلس با تأکید بر اینکه امنیت نیروی انسانی یعنی رهایی از ترس، نیاز و هراس، گفت: امروز متأسفانه به واسطه ناکارآمدی برخی مسئولان، می‌بینیم که فرهنگیان نگران نظام رتبهبندی و بازنشستگان نگران همسان‌سازی و بازنشستگان مناطق جنگی نگران گرفته شدن حق مناطق جنگی هستند.

فلاحی در پایان خاطرنشان کرد: آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی امروز نگران آزمون ورودی و معلمان حق‌التدریسی نیز نگران آینده شغلی‌شان در مدارس غیرانتفاعی هستند، کارکنان قراردادی، حجمی و شرکتی و کسانی که سهام عدالت ثبت‌نام نکرده‌اند، نیز نگران هستندکه باید وضعیت موجود ساماندهی شود.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس نمایندگان مجلس مجلس نماینده مردم ایلام در مجلس مناطق جنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در سفر به اردبیل گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی امروز، ۸ اردیبهشت در سفر به اردبیل ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری نموده‌اند.

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • نماینده دائم ایران در ژنو: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد