Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:23:20 GMT

امحاء ماهانه بیش از ٢تن زباله در بیمارستان دهلران

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۴۳۸۸

امحاء ماهانه بیش از ٢تن زباله در بیمارستان دهلران

ایسنا/ایلام رئیس بیمارستان شهدا دهلران گفت: ماهیانه 2400 کیلو انواع زباله‌های عفونی و غیرعفونی با مدرنترین روش های استریل در این بیمارستان امحا می‌شود.

«اردشیر احمدی» اظهار کرد: با استقرار دستگاه امحای زباله (غیره سوز) در بیمارستان شهدا دهلران روزانه بیش از 80کیلو زباله عفونی و غیر عفونی در این بیمارستان امحا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا قبل از استقرار این دستگاه تمام زباله‌های بیمارستان شهدا توسط بخش خصوصی برای امحاء به مرکز استان ارسال می‌شدند، تصریح کرد: با این دستگاه‌ها، زباله‌های عفونی که جزء زباله‌های پرخطر هستند، کم‌خطر شده و این زباله‌ها، قابل دفن و قابل‌حمل همانند زباله های خانگی هستند.

رئیس بیمارستان شهدا دهلران گفت: با پیگیری‌های مجدانه که از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان صورت گرفت، این دستگاه به بیمارستان شهدا دهلران اختصاص یافت که بعد از مرکز استان دهلران دومین شهر استان است که دستگاه امحای زباله (غیره سوز ) مجهز شده است.

احمدی گفت: شهروندان در خصوص دفع پسماند زباله‌های بیمارستانی هیچ گونه نگرانی نداشته باشند چراکه با استقرار این دستگاه تمام زباله ها به صورت بهداشتی امحا می‌شوند .

وی تصریح کرد : هر سه ماه یک باز از طریق شرکت های معتبر که مورد تائید محیط زیست است، نمونه های بیولوژیک ومیکروبی وکارکرد دستگاه بررسی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زباله دهلران بیمارستان شهدا دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار سهمیه استخدامی آموزش و پرورش سهم ایثارگران است

مشاور وزیر آموزش‌و پرورش در امور شاهد و ایثارگران گفت: در آزمون استخدامی که تمام دستگاه‌های اجرایی قرار است در پایان اردیبهشت ماه برای فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار شود، آموزش و پرورش مفتخر است بیش از ۲۰ هزار سهمیه جذب دارد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان؛ زهرا مظفر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ با بیان اینکه آموزش و پرورش مفتخر است با درصد بالا نسبت به همه دستگاه‌های اجرایی کشور حتی بنیاد شهید به دلیل ظرفیت استخدام هر ساله میزبان فرزندان شهدا و ایثارگران است، اظهار کرد: در آزمون استخدامی که تمام دستگاه‌های اجرایی قرار است در پایان اردیبهشت ماه برای فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار شود، آموزش و پرورش مفتخر است بیش از ۲۰ هزار سهمیه جذب دارد مگر اینکه متقاضی نداشته باشد.

وی تصریح کرد: در آزمون استخدامی که تمام دستگاه‌های اجرایی قرار است در اردیبهشت‌ماه برای فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار شود، آموزش و پرورش مفتخر است بیش از ۲۰ هزار سهمیه جذب دارد.

مشاور وزیر آموزش‌و پرورش در امور شاهد و ایثارگران با بیان اینکه آموزش‌وپرورش یک نهاد فرهنگی است که وظیفه حضور در جنگ نداشت اما بیش از ۴۱ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و همپای نیروی مسلح و انتظامی و نظامی بوده است، اضافه کرد: معلمان حتی در دوران جنگ هم سنگر دانش را رها نکردند و در برهه فعلی نیز فقط پرداختن به آموزش کافی نیست بلکه باید به تربیت نیز توجه شود.

مظفر مشاور وزیر آموزش و پرورش در حوزه امور شاهد و ایثارگران، ادامه داد: یکی از اهداف ضروری حضور در استان‌ها شناسایی مشکلات ایثارگران است، هدف مهم آگاه‌سازی به قوانین و اقناع ایثارگران نسبت به حقوق خود در امور شاهد و ایثارگران است.

وی ادامه داد: مسئولین آموزش و پرورش باید نسبت به اسناد بالادستی از جمله سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سند تحول بنیادین و قانون جامع ایثارگران آگاه باشند تا دستگاه بتواند وظایف خود را به خوبی در قبال این قشر پر افتخار انجام دهد.

کد خبر 750125

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار سهمیه استخدامی آموزش و پرورش سهم ایثارگران است
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت‌های ایلام
  • گزارش تکان‌دهنده نهاد فلسطینی از جنایات اسرائیل | از بریدن سر، دست، پا و شکم و درآوردن لباس شهدا تا دفن آنها در زباله‌ و...
  • گزارش تکان‌دهنده نهاد فلسطینی از جنایات اسرائیل/ از مثله کردن شهدا تا دفن آنها در زباله‌
  • امحاء مزارع آلوده به فاضلاب خام در شرق شیراز
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • یک گیاه ضد باکتری برای درمان برخی بیماری‌های عفونی
  • مالیات ماهانه طلافروش‌ها ماهی فقط ۸۰۰ هزار تومان!
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • فیلم/ مالیات ماهانه طلافروش‌ها چقدر است؟