Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت که بازگشتش به فدراسیون به عنوان سرپرست دور از ذهن نیست و در جلسه آینده هیئت رئیسه نیز شرکت خواهد کرد. ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

علی کفاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قوت گرفتن بحث حضورش در فدراسیون فوتبال به‌عنوان سرپرست اظهار داشت: قبلا هم گفته بودم  هر کمکی از دستم برآید برای فوتبال ایران انجام خواهم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز کمیته استیناف حکم کاهش محرومیتم از 5 سال به یک‌سال را ابلاغ کرد و بدین ترتیب دوران محرومیتم به پایان رسید و آماده خدمت به فوتبال هستم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود با افراد مورد اعتمادش برای حضور در فدراسیون هم صحبت کرده، گفت: من تیم خاصی ندارم و پس از ورود به مجموعه‌ای با افراد حاضر در آن مجموعه کار می‌کنم. نبی و اعضای هیئت رئیسه از دوستانم هستند و مشکلی وجود ندارد.

کفاشیان درباره اینکه چقدر احتمال دارد به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال مشغول به کار شود، به تسنیم گفت: فعلا یکی دو روز صبر کنید اما این موضوع دور از ذهن نیست. 50 درصد که از طرف من باشد، حل شده و مانده 50 درصد طرف مقابل!

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ادامه داد:  با اعضای هیئت رئیسه ارتباط خوبی دارم و در اولین جلسه هیئت رئیسه شرکت خواهم کرد و باید با آنها درباره آینده فوتبال ایران صحبت کنم. استعفای کتبی نداده بودم و هنوز نایب رئیس اول فدراسیون و عضو هیئت رئیسه هستم. باید با کمک هم کاری کنیم که فدراسیون از این شرایط خارج شود.

کفاشیان تصریح کرد: با حضورم در فدراسیون و در مدت 4-3 ماه نمی‌توانم معجزه کنم اما سعی می‌کنم در مدت زمانی خاص امور فدراسیون را روی غلتک بیندازم و در مسیر خوبی گام برداریم. در این راه نیاز به کمک همه افراد است.

وی درباره اینکه نمی‌خواهد درباره دلایل محرومیتش از سوی کمیته اخلاق که به موضوع حق پخش تلویزیونی ارتباط داشت، صحبت کند، گفت: در آینده در این باره حرف خواهم زد.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال درباره کاهش محرومیت ترابیان به یک سال خاطرنشان کرد: این محرومیت حق ترابیان نیست و او سلامت کار کرده و نباید محروم شود.

کفاشیان در جلسه آتی هیئت رئیسه فدراسیون شرکت می‌کند

 

انتهای پیام/

 

R1015135/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فدراسیون فوتبال ایران علی کفاشیان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال ایران علی کفاشیان فوتبال فدراسیون فوتبال ایران علی کفاشیان فدراسیون فوتبال فوتبال ایران هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود

آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما، گفت که هیئت مرکزی نظارت، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان انتخابات خبرگان، از آنها برای شرکت در افتتاحیه دعوت می‏ کند. رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت که مراسم افتتاحیه در "ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی" برگزار می‌شود. ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پس از انتخابات ۱۱ اسفند پارسال، نمایندگان خود را شناخت. بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، دوره نمایندگی خبرگان رهبری ۸ ساله است و ۸۸ نماینده دارد. قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را برعهده خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.  قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، خبرگان منتخب مردم، وظیفه تعیین رهبر و همچنین بررسی و مشورت درباره شرایط رهبر را برعهده دارند.  ساختار مجلس خبرگان رهبری از هیئت رئیسه و ۷ کمیسیون از جمله "کمیسیون بررسی راه‏‌های پاسداری و حراست از ولایت فقیه‏، کمیسیون تحقیق و کمیسیون اقتصادی" تشکیل شده است.  رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات همچنین گفت که پیام رهبر انقلاب اسلامی در مراسم افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری خوانده خواهد شد.  آیت الله مدرسی یزدی افزود: در جلسه افتتاحیه اول خرداد، هیئت رئیسه سنی تشکیل می‌شود. هیئت رئیسه سنی ۴ نفر هستند که یک رئیس، نایب رئیس و ۲ منشی دارد و سپس هیئت رئیسه دائم تشکیل می‌شود. هیئت رئیسه دائم مجلس خبرگان رهبری، ۷ نفر است و یک رئیس، ۲ نایب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز دارد.

دیگر خبرها

  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود