Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:23:44 GMT

ویلموتس! با ما چه کردی؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۴۵۵۵

مارک ویلموتس علاوه بر قراردادی که به فوتبال ایران تحمیل کرد، از نظر فوتبالی هم تیم ملی را در موقعیتی قرار داده که طرفداران ایرانی با استرس بسیار زیاد منتظر آغاز مقدماتی جام جهانی هستند.

به گزارش ورزش سه، کسی تصور نمی‌کرد که ایران در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی زمین‌گیر شود و کارش به این زودی به اما و اگر بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما دست‌پخت مارک ویلموتس جانشین کارلوس کی‌روش، نتایجی بوده که فوتبال ایران را در سخت ترین موقعیت چند سال اخیر قرار داده و ممکن است به ضعیف ترین نتایج ادوار مقدماتی جام جهانی برای تیم ملی نیز تبدیل شود.

 

در روزهای اخیر بیشتر توجه ها به قرارداد مالی ویلموتس بوده که اتفاقا نکات مهمی را هم در خود دارد. این قرارداد که شاید سنگین ترین جریمه مالی تمام این سال ها را برای فوتبال ایران در پی داشته باشد، از سوی مدیریت سابق فدراسیون به فوتبال ایران تحمیل شد اما شاید مهم تر از آن، نتایجی هستند که جایگاه فوتبال ملی ایران را به خطر انداخته‌اند.

 

ایران اگرچه با حرف و حدیث های فراوان اما بیش از نیم دهه تیم نخست آسیا در رنکینگ بود و حداقل در مرحله مقدماتی جام جهانی، عملکرد مقتدرانه ای را از خود نشان می‌داد. چه در مقدماتی ۲۰۱۴ که کار را با پیروزی شش گله مقابل بحرین آغاز کرد و چه مقدماتی ۲۰۱۸ که چند هفته مانده به پایان، صعود تیم ملی قطعی شد.

 

 

اما حالا شکست ناباورانه تیم ویلموتس مقابل بحرین و عراق سبب شده تا ایران پایین‌تر از این دو تیم در رتبه سوم قرار بگیرد. اگرچه دو باری خانگی با این دو تیم باقی مانده و بعید است تیم ملی به مرحله بعد صعود نکند اما همین استرس در مرحله نخست، چیزی نیست که کسی در ایران انتظارش را داشت.

 

ویلموتس قرارداد با تیم ملی را فسخ کرد و حالا در دادگاه های فیفا رویارویی با فدراسیون نشینان را تجربه می‌کند اما خاطره ای که از او برای طرفداران فوتبال به جای مانده، مردی است کم حرف، سر به زیر و مرموز که امیدواری زیادی را برای ایجاد فوتبال هجومی در تیم ملی به وجود آورد اما دست آخر آورده‌اش برای ایران، استرسی بوده که در وجود تمام طرفداران به وضوح دیده می‌شود.

تیم ملی ایران مارک ویلموتس (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران مارک ویلموتس سرمربی مقدماتی جام جهانی فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر ، نوشاد عالمیان که با سه پیروزی متوالی در مرحله مقدماتی مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان واردجدول اصلی شد، امروز شنبه نخستین دیدار خود در این جدول را برگزار می کُند.

«کائو چنگ جوی» از چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در این دیدار است. او ۱۹ ساله بوده و در رده ۲۹ جهان قرار دارد.

نوشاد عالمیان در صورت پیروزی در این دیدار وارد جدول یک شانزدهم نهایی می شود.

مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان تا ٢١ اردیبهشت در ریاض ادامه دارد. امیر حسین هدایی دیگر نماینده ایران در این رقابت هابود که با شکست در اولین دیدار مقدماتی خذف شد.

جمیل لطف الله نسبی هدایت پینگ پنگ بازان  ایران را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • زندانی شدن یک معلم به‌خاطر تشابه اسمی با یک فرمانده
  • خانم ژیلا صادقی، این صحبت‌هایت را فراموش کردی؟!
  • صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر جهان
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • جام جهانی تیراندازی| صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • این مرد بخاطر شباهت اسمی با یک فرمانده سپاه، ۳ سال در زندان انفرادی بود
  • تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • جام جهانی تیراندازی| تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز