Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اصغر باقرزاده از تصویب اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی برای پروژه‌های بندری فریدونکنار خبر داد و گفت: به‌صورت جدی پیگیر وعده‌های مسئولان هستم و اگر یک مسئول وعده خود را عملی نکند او را به مردم معرفی خواهم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اصغر باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهارکرد: طی جلسه‌ای که با رئیس سازمان بنادر و دریانوردی کشور درخصوص بندر فریدونکنار انجام شد، مشکلات شهر و بندر و همچنین وظایف اجتماعی که بندر باید برای شهر انجام می‌داد بیان شده که به نتایج مطلوبی رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با اشاره به اینکه وجود برخی از مشکلات چندین ساله مانع اجرای طرح‌ها شده بود، خاطرنشان کرد: باتوجه به سوءتفاهم‌هایی که بین مسئولان شهری و بندر وجود داشت اتفاقی خوبی را مردم شریف فریدونکنار شاهد نبودند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی از تصویب اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی پس از این جلسه خبر داد و تصریح کرد: برای چند پروژه از جمله احداث میدان‌گاهی، خیابان ۲۴ متری، نماد شهر بندری و برج کنترل با احتساب هزینه زمین اختصاص داده شده به پروژه، مبلغی درحدود ۷۰ میلیارد تومان درنظر گرفته شده است.

باقرزاده با بیان اینکه تاکنون شهر فریدونکنار از ورودی شهری مناسبی برخوردار نبوده است گفت: با احداث میدان‌گاهی و برج مراقبت دریایی نمای بسیار مناسبی را در قسمت شرقی شهر فریدونکنار شاهد خواهیم بود.

وی افزود: در این جلسه موضوعاتی مانند لایروبی مستمر بندر و ارتقا سطح گمرک فریدونکنار مطرح شد تا بندر این شهرستان شاهد روزهای بهتری باشد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تا یک ماه آینده پروژه میدان‌گاهی بندر فریدونکنار عملیاتی می‌شود یادآور شد: در گام نخست باید نسبت به جابه‌جایی‌های تاسیسات، اقدامات لازم صورت گیرد تا فعالیت اصلی احداث میدان‌گاهی انجام شود.

باقرزاده با بیان اینکه رسانه‌ها باید نقش مطالبه‌گری خود را به صورت مستمر انجام دهند تاکید کرد: به‌صورت جدی پیگیر وعده‌های مسئولان هستم و اگر یک مسئول وعده خود را عملی نکند او را به مردم معرفی خواهم کرد.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: میدان گاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: کشور وقت آزمون و خطا ندارد و هرجایی کار پیش نرود، اجحاف در حق مردم است.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است، ابراز کرد: در سفر رئیس جمهوری پروژه های مهمی در این استان افتتاح شد.

منصوری با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام نیز به شکل جدی در حال انجام است، اظهار کرد: استان ظرفیت های خوبی در بحث آب، کشاورزی، گردشگری و پتروشیمی دارد.

وی افزود: تلاش و عزم دولت بر این است که سود و منافع پتانسیل ها بر سر سفره مردم قرار بگیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه ۱۷ هزار میلیارد تومان منابع به پتروشیمی گچساران تزریق شد، اظهار کرد: چنین اقدامی در بحث پتروشیمی دهدشت نیز اجرایی می شود.

منصوری گفت: دولت تمام قد در خدمت به مردم کهگیلویه و یویراحمد پیگیری پروژه ها را تا روند تکمیل خواهد داشت.

کد خبر 6092398

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • تصویب اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳
  • بازدید هیئت هرمزگانی از بندر کانتینربری شانگهای
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است