Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یکی از مهمترین اولویت های مجلس یازدهم تعامل با دولت است تا بتوانیم از ظرفیت های دولت استفاده کنیم.
گروه سیاسی؛ زینب میرآخوری: لطف الله سیاهکلی، نماینده مردم قزوین در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار آریا پیرامون اولویت های مجلس یازدهم اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت های مجلس یازدهم تعامل با دولت است تا بتوانیم از ظرفیت های دولت استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بدان معنا نیست که ضعف ها و کاستی های دولت را نادیده بگیریم یا تندروی کنیم، برخورد و کارهای خارج از تخصص انجام دهیم. این مجلس بنا دارد تخصصی و منطقی به مسائل نگاه کند و از ظرفیت ها برای حل مشکلات مردم استفاده کند.
وی در ادامه افزود: نگاه مجلس یازدهم در حوزه اقتصاد و معیشت مردمی کردن این امور است. مردم هر چه بیشتر در تولید و سرمایه گذاری وارد شوند، کشور به مسیر درست تری هدایت می شود.
نماینده مردم قزوین خاطرنشان کرد: باید باور کنیم که دولت نمی تواند تصدی گری کند. باید باور کنیم که سرمایه گذار داخلی می تواند تحول ایجاد کند. باید باور کنیم مردممان،‌ مردمی هستند که می توانند کشورشان را آباد کنند. دولت مردان ما و مجلسیان باید به این باورها برسند.
وی تصریح کرد: یکی از مهمترین کارهایی که در حوزه اقتصاد باید صورت بگیرد این که تکلیف بانک ها مشخص شود. تا زمانی که بانک ها خودشان را محور سرمایه گذاری و توسعه می دانند در کشور اتفاق خاصی نمی افتد. بانک ها باید به جای اصلی خود برگردند و خدمات رسان باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لطف الله سیاهکلی مجلس یازدهم دولت اولویت های مجلس یازدهم باید باور کنیم یکی از مهمترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس

بانک صادرات پیرو الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس اعلام کرد: در این واگذاری با اولویت رد دیون دولت و سهم ۵ درصدی حضور یافت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بانک صادرات هم پس از دو بانک شهر و ملت پیرو الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس از حضور در مزایده با اولویت رد دیون دولت و سهم 5 درصدی در این واگذاری خبر داد.

بر اساس این گزارش، "وبصادر" پیرو درخواست سازمان بورس مبنی بر الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس و برنامه‌های آتی احتمالی، اعلام کرد: پیرو تصمیمات دولت و مذاکرات با وزارت اقتصاد به منظور حل مشکلات باشگاه پرسپولیس، کنسرسیومی متشکل از بانک های غیر دولتی تشکیل و نسبت به حضور در مزایده واگذاری 85 درصد سهام باشگاه با شرایط اعلامی در آگهی عرضه سازمان خصوصی سازی اقدام شد.

با امعان نظر به صورت جلسه 21 فروردین شورای پول و اعتبار، واگذاری این باشگاه با اولویت رد دیون دولت به بانک‌های خریدار صورت خواهد پذیرفت و سرمایه‌ گذاری تا دو سال مشمول مجازات‌های قانونی و انتظامی مربوط به فعالیت‌های غیر بانکی نخواهد شد. همچنین طبق توافقات قدرالسهم این بانک از سهام قابل واگذاری 5 درصد تعیین شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • دولت سیزدهم اماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس