Web Analytics Made Easy - Statcounter

مداقع تیم ملی فوتبال ایران توصیه کرد مردم با فعالیت بدنی و ورزش بتوانند دوران سخت شیوع کرونا را برای خود به دوران خوب و ماندگاری تبدیل کنند.

بعد از توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی درباره فاصله گذاری اجتماعی و فعالیت ورزشی در طول دوران شیوع ویروس کرونا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز پویش Stay Active (فعال بمانید) را ایجاد کرده است تا ستاره‌های فوتبال در قاره کهن به این پویش بپیوندند تا طرفداران و همراهان خود را نیز به این پویش سوق دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامین رضاییان که در تیم الشحانیه در لیگ ستارگان قطر است و یکی از بازیکنان برتر تیم ملی در مسابقات جام جهانی فیفا ۲۰۱۸ روسیه بود در این رابطه گفت: "قلب و دعاهای من به سوی تمام کارکنان سلامت و بهداشت و تمام کسانی که به در این راه مبارزه می‌کنند است. در طول این مدت نبود اطمینان، احساس دلسردی یا اضطراب برای ما وجود داشته است اما حفظ ذهن و بدن سالم باعث می شود در این راه مقاوم‌تر پیش برویم.

او در ادامه گفت: تمرینات استقامتی و تمرینات مقاومتی نه تنها بدن ما را تقویت می‌کنند، بلکه این اطمینان را به ما می‌دهد که هر روز با یک ذهنیت مثبت به مقابله و کنترل ویروس نزدیک شویم. شروع هر روز با نوعی فعالیت بدنی، حتی با شدت کم، می‌تواند به ما در زندگی بهتر کمک کند. من از همه می‌خواهم که با یک برنامه‌ای برای تناسب اندام کارشان را شروع کنند، یک جامعه ایجاد کنند، از یکدیگر حمایت کنند و من اطمینان دارم که با این احساس وحدت، این چالش برانگیزترین زمان تاریخ را به یکی از بهترین ساعت‌های خود تبدیل خواهیم کرد./ ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سخنگوی سازمان دامپزشکی گفت: با توجه به شیوع تب کریمه کنگو در فصل گرما، افراد از خرید دام کنار جاده که هیچ نظارتی بر آن نیست، خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: ۵۷ مبتلا به تب کریمه کنگو در کشور

امین اسدی افزود: براساس آخرین آمار اعلامی وزارت بهداشت چهار نفر به تب کریمه کنگو مبتلا شدند که متاسفانه یک نفر از آنها جان خود را از دست داده اند.

او از کاهش ۵۰ درصدی تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو خبر داد و افزود: با توجه به شیوع تب کریمه کنگو در فصل گرما، کاهش تعداد مبتلایان نشان دهنده هشدارهای به موقع سازمان دامپزشکی به دامداران است.

اسدی ادامه داد: با توجه به افزایش تعداد کنه ها در فصل گرما به دامداران توصیه می شود که نسبت به سم پاشی اسطبل ها اقدام کنند و همواره از دست زدن و له کردن کنه ها با دست اجتناب کنند.

سخنگوی سازمان دامپزشکی با تاکید بر جدی گرفتن هشدارهای دامپزشکی در خصوص شیوع تب کریمه کنگو افزود: به افراد توصیه می شود که از خوردن جگر و گوشت خام و نیم پخته خودداری کنند چراکه این ویروس مقاوم به حرارت نیست و با پختن به طور کامل از بین می رود.

او با تاکید بر اجتناب افراد از خرید دام کنار جاده گفت: با توجه به آنکه نظارت بهداشتی بر روی این دام ها نیست، از این رو به افراد توصیه می شود که از خرید دام و گوشت کنار جاده بواسطه آنکه تب کریمه کنگو بیماری مشترک دام و انسان است، به جد اجتناب کنند.

اسدی گفت: افراد در کشتارگاه ها نسبت به رعایت پروتکل ها و نکات بهداشتی اقدام کنند به طوریکه هنگام کشتار حتما از کلاه، دستکش و ماسک و عینک استفاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1228868 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • رامین رضاییان: پرسپولیسی‌ها در قلب من هستند
  • ببینید | دلخوری و ناراحتی رامین رضاییان از هواداران پرسپولیس
  • رامین رضاییان: احترام هواداران پرسپولیس همیشه برای من واجب است و در قلب من هستند / فیلم
  • ترکیب احتمالی سپاهان در برابر پرسپولیس
  • سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست
  • ترکیب احتمالی سپاهان برای نبرد ال‌کلاسیکو
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد