Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام سراج بهترین راه تعیین سرنوشت لیگ را تعطیلی آن دانست.

طرفداری - تیم صنعت نفت آبادان با مربیگری بهنام سراج در شرایط قرمز و حساس آبادان، آمادگی لازم برای شروع تمرینات را ندارد. بهنام سراج ضمن انتقاد به برنامه های سازمان لیگ عنوان داشت بازیکنان صنعت نفت آبادان، شرایط تمرین و برگزاری بازی ندارند.

بهنام سراج در گفتگو با میزان، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهار داشت:

بار‌ها در مورد شرایط تیم صنعت نفت صحبت کردم و گفتم بهترین راه تعطیلی لیگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما از گرمای هوا، مشکلات مالی و ویروس کرونا صدمات بسیاری دیده است. در حال حاضر بازیکنان با استرس ویروس کرونا تمرین می‌کنند. شرایط در خوزستان خوب نیست و این موضوع روی بازیکنان تاثیر منفی می‌گذارد.

وی ادامه داد:

در چند تستی که برای ویروس کرونا از بازیکنان ما گرفته شد هربار چند بازیکن مثبت بودند و همین موضوع باعث شد نتوانیم به خوبی تمرین کنیم. تیم ما به هیچ وجه آماده مسابقات لیگ برتر نیست. خواهش کردم مسابقات ما را به تعویق بیندازند یا حداقل فکری به حال تیم ما کنند. مجبور شدیم چند روز تمرینات را به خاطر سلامت بازیکنان و سایر اعضای تیم تعطیل کنیم. البته دوباره تمرینات را آغاز کردیم، ولی همین وقفه‌ها ما را از شرایط ایده‌آل دور کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان خاطرنشان کرد:

از ابتدا مایل نبودم این لیگ ادامه پیدا کند. با این حال، با احترام به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و به دستور آنها تمرینات را شروع کردیم. امیدوارم آنها هم شرایط تیم ما را درک کنند. ما نمی‌توانیم به بازیکنان بیش از حد فشار بیاوریم چون احتمال مصدومیت وجود دارد. از طرفی، با توجه به برنامه که داشتیم از آمادگی به دور هستیم در نتیجه بدون آمادگی چطور می‌توانیم وارد مسابقات شویم. همه امید من این است که در تست بعدی هیچ بازیکن مثبتی نداشته باشیم و بتوانیم چند جلسه با همه بازیکنان‌مان تمرین کنیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان بهنام سراج تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر هوادار میزبان صنعت نفت آبادان است. این دیدار برای تیم‌های پایین جدولی از اهمیت بالایی برخوردار است.

هواداری‌ها بعد از صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی حالا در پی بهتر کردن وضعیت خود در لیگ برتر هستند.

صنعت نفت آبادان نیز که در قعر جدول رده‌بندی حضور دارد و وضعیت بسیار سختی را تجربه می‌کند امروز در ورزشگاه دستگردی در پی کسب امتیاز برای زنده ماندن امید بقا هستند.

هفته بیست و پنجم/ چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۷/ ورزشگاه دستگردی/ بدون تماشاگر

ترکیب هوادار:
علیرضا حقیقی، امین پورعلی، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، ادریس رحمانی، مهدی گودرزی، محسن سفیدچقایی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی
سرمربی: مسعود شجاعی

ترکیب صنعت نفت:
پیام پارسا، مصطفی ناییج‌پور، عرفان قهرمانی، علی یوسف هاشم، طالب ریکانی، مصطفی احمدی، تراوالی بوباکار، یوسف کی‌شمس، میثم تهی‌دست، فرشاد محمدی مهر و امیرمحمد پناهی
سرمربی: فراز کمالوند

دیگر خبرها

  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است