Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده صومعه سرا در مجلس توضیحاتی درباره روند بررسی اعتبارنامه خود در شعبه ۱۰ بررسی اعتبارنامه‌ها ارائه کرد. ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

سید کاظم دلخوش اباتری نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، گفت: بر اساس اصل 93 قانون اساسی و موادی از  آئین‌نامه داخلی مجلس نمایندگان قبل از اینکه اعتبار نامه نماینده‌ای تائید شود می‌توانند درباره هر نماینده‌ای که مدنظرشان باشد بر اساس مدارک و مستنداتی که دارند اعتراض داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتبارنامه نماینده صومعه سرا تأیید شد

وی با اشاره به اعتراض چند نماینده به اعتبارنامه وی با اشاره به مدارکی که وجود داشت، ادامه داد: این اعتراض در شعب 10 بررسی اعتبار نامه‌ها بررسی شد و با توضیحاتی که بنده ارائه کردم و استعلاماتی که انجام شد این اعتراض رد شد.

نماینده صومعه سرا در مجلس با اعلام اینکه پس از بررسی اعتراض و وارد نبودن آن بنده تعهدی برای عمل به قانون نداده‌ام، اظهار داشت: اینکه بنده تعهدی داده باشم نادرست است.

دلخوش با بیان اینکه بررسی اعتبار نامه بنده در شعبه روند قانونی خود را طی کرده است، عنوان کرد: نماینده‌ای که این موضوع را مطرح کرده است که بنده تعهد داده‌ام باید پاسخگوی اظهارات خود باشد.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس نماینده صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به  روند کند بازسازی مسجد این دانشگاه مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به  روند کند بازسازی مسجد این دانشگاه پس از دو سال، مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند.

این دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته هایی اعتراض خود را به این مسئله اعلام کرده و  خواستار صحبت با رئیس دانشگاه شدند.

موسوی رئیس دانشگاه پس از دقایقی در جمع دانشجویان معترض حاضر شد و قول داد با تلاش های شبانه روزی، مرمت مسجد دانشگاه به زودی پایان یابد و قبل از ایام محرم برای عزاداری دانشجویان  آماده شود.

 قرار شد عصر امروز نمایندگان دانشجویان معترض در جلسه‌ای با رئیس دانشگاه درباره این مسئله گفت وگو کنند.

به گزارش تسنیم، 6 خرداد  سال 1401، اتاق صوت مسجد دانشگاه شریف دچار حریق شد و پس از آن مسئولان دانشگاه دست به تعمیر اساسی مسجد دانشگاه زدند که بازسازی آن با روند کندی مواجه شده و پس از دو سال هنوز پایان نیافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر از سبد خانوارهای ایرانی حذف شده است؟ | توضیح مرکز پژوهش‌ها درباره یک ادعا
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری