Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@14:14:58 GMT

بستری ۳۲ بیمار یا افراد مشکوک به کروناویروس در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۶۸۸۰

بستری ۳۲ بیمار یا افراد مشکوک به کروناویروس در سمنان

استاندار سمنان گفت: اکنون ۳۲ نفر از بیماران یا افراد مشکوک به کروناویروس در بیمارستان‌های این استان بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در دفتر امام جمعه سمنان اظهار کرد: توجه به وحدت و همدلی و پاشیدن بذر امید در جامعه یک ضرورت است و استان سمنان در بخش‌های مختلف توفیق‌های خوبی در سال‌های گذشته کسب کرده که باید این موفقیت‌ها اطلاع‌رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: توجه به فرهنگ کار و نوآوری در ارتباط با این موضوع یک رویه اساسی است که باید مسئولان مربوط نسبت به آن توجه داشته باشند.

استاندار سمنان ادامه داد: فضای فرهنگی و اقتصادی سمنان به نسبت دیگر استان‌های کشور مثبت و مطلوب است و بحران و معضل جدی در استان در بحث تحریم و اشتغال به نسبت دیگر نقاط کشور وجود ندارد.

وی اضافه کرد: دروغ، تهمت، حسادت و ... از چالش‌های فرهنگی در جامعه است که این موضوعات به مسائل مختلف کشور آسیب می‌زند.

استاندار سمنان با اشاره به روند مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان افزود: اکنون ۳۲ نفر از بیماران یا افراد مشکوک به کروناویروس در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با اشاره به رونق اقتصادی در استان سمنان در سال ۹۸، گفت: ارزش دلاری کالاهای صادراتی از استان سمنان به نقاط مختلف جهان در سال گذشته به نسبت مدت مشابه سال ۹۷ افزون بر ۴۳ درصد افزایش یافت.

استاندار سمنان گفت: از همراهی ائمه جمعه در استان و روحانیون معزّز که در مقابله با کرونا ویروس نهایت همکاری را با ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا ویروس داشتند، نهایت قدردانی را دارم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس استاندار سمنان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • رشد ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های سمی/ ۱۴نفر بستری شدند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی