Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:32:02 GMT

لزوم سرمایه گذاری حوزه گردشگری در شهر سرخرود

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۷۱۰۹

لزوم سرمایه گذاری حوزه گردشگری در شهر سرخرود

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کبود فیروزجایی عصر چهارشنبه در نشستی با انبوه سازان و سرمایه گذاران از مشارکت آنها در امور خیر و نیکوکاری قدردانی کرد و گفت: هموار کردن مسیر سرمایه گذاری و رفع مشکلات برای همه شهروندان از جمله انبوه سازان از وظایف شهرداری و شورای اسلامی در کنار کنترل و قانونمندسازی ساخت و سازهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهردار سرخ رود تعامل متقابل شهرداری و سرمایه گذاران را در پیشبرد اهداف در راستای پیشرفت حوزه‌های مختلف شهری از جمله عمرانی و فرهنگی را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: بنیان کارآفرینی را می‌توان با همکاری متقابل در چارچوب قوانین و مقررات انبوه سازی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم افراد زیادی را در این بخش مشغول به کار می‌کند را تقویت کرد.

کبود فیروزجایی ایمن سازی ساختمان‌ها را شرط اصلی تعامل با شهرداری عنوان کرد و ادامه داد: رعایت اصول ایمنی در ساختمان‌ها توسط انبوه سازان و همه فعالین این عرصه، مورد انتظار شهرداری است چرا که خواهد توانست تبدیل به برندی برای شهر سرخ رود که موجبات اطمینان خاطر شهروندان را فراهم آورد و کیفیت ساختمان‌ها را به مراتب افزایش دهد.

وی افزود: سرخ رود به عنوان پایلوت بلندمرتبه سازی دارای ظرفیت و پتانسیل‌های بالقوه ای است که با همکاری و همیاری شهروندان و سرمایه گذاران، بیش از پیش به بالفعل تبدیل شود و البته معرفی سرخ رود با این عنوان موجب کنترل و تعیین تکلیف ساخت و سازها در شهر خواهد شد.

کبودفیروزجایی در ادامه خواستار توجه بیشتر سرمایه گذاران به ضلع جنوبی شهر سرخ رود شد و گفت: ایجاد تعادل در ساخت و سازهای شمالی و جنوبی موجب تقسیم تراکم جمعیتی و از طرفی جلب رضایت عمومی خواهد شد.

شهردار سرخ رود توجه به ظرفیت‌های گردشگری را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: ورود سرمایه گذاران به حوزه گردشگری از جمله احداث هتل، مجموعه‌های ورزشی و تفریحی و پذیرایی نیز مورد انتظار است و شهرداری نیز در آینده بسته‌های حمایتی ویژه ای با تعامل سازنده اعضای شورای اسلامی شهر را فراهم تا بتوان این مهم را تقویت کرد.

کد خبر 4946610

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری ها محمودآباد سرمایه گذاری ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قزوین ایلام آتش سوزی گرگان سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند آتش سوزی جنگل ها امام خمینی ره یاسوج سرمایه گذاران سرخ رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  محمود شم آبادی در نشست شورای اداری خوشاب گفت: هر یک از شهرستان های غرب خراسان رضوی ظرفیت های فراوانی دارند اما تمرکز عمده صنایع در سبزوار، باعث بروز مشکلات اجتماعی و حاشیه نشینی در این شهر بزرگ شده است.

وی اظهار کرد: گفتمان توسعه غرب خراسان رضوی نیازمند تبیین است، بدین مفهوم که مسیر توسعه باید علاوه بر سبزوار، برای دیگر شهرستان‌های همجوار نیز به درستی تعریف شود.

فرماندار خوشاب گفت: در مواردی که زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران در سبزوار فراهم نیست، ایجاد حس مشارکت و ترغیب آنها به شهرستان های مجاور برای سرمایه گذاری، توسعه اقتصادی خطه غربی خراسان رضوی را شتاب خواهد بخشید.

شم آبادی گفت: برای نمونه همه زیرساخت های لازم در ناحیه صنعتی خوشاب فراهم شده و این ناحیه مهیای جذب سرمایه گذاران است و سرمایه گذاران خوشابی زیادی نیز در تهران و دیگر مناطق کشور علاقه مند به سرمایه گذاری در منطقه هستند که باید در کنار ایجاد مشوق ها، موانع موجود از مسیر آن‌ها برداشته شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال با شعار جهش تولید با مشارکت مردم تصریح کرد: نهادهای اداری توان و ظرفیت خود را در راستای تحقق شعار سال به کار گیرند در این راستا زیرساخت های مورد نیاز برای جذب سرمایه گذاری های جدید نیز فراهم خواهد شد.

فرماندار خوشاب گفت: مدیران باید با فاصله گرفتن از روزمرگی به برنامه‌های جاری بسنده نکنند و با رویکرد و راهبرد مناسب، مساله شناسی و بهره مندی از شاخص های آماری تحول را رقم زنند.

شم آبادی یا اشاره به در پیش بودن توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان در سال ۱۴۰۳، تصریح کرد: مدیران دستگاه های اداری با شناسایی مسائل حوزه خود و تعریف برنامه برای جذب اعتبارات مورد نیاز با مدیران کل رایزنی کنند.

سلطان‌آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

این شهرستان مرکب از بخش های مرکزی، مشکان و نوده انقلاب، دارای ۷۰ روستا است.

 
 

دیگر خبرها

  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک