Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@00:08:34 GMT

پیش بینی موج بزرگ اعتراض‌ها در انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۷۴۷۲

پیش بینی موج بزرگ اعتراض‌ها در انگلیس

خبرگزاری میزان- یک مشاور ارشد دولت انگلیس نسبت به بروز اعتراض‌های گسترده و جدی در این کشور در تابستان پیش رو هشدار داد. تاریخ انتشار: 17:36 - 21 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۸۰۲۲ خبرگزاری میزان – یک مشاور کابینه «بوریس جانسون»، نخست وزیر انگلیس روز چهارشنبه، ۲۱ خرداد، پیش بینی کرد این کشور باید برای موج بزرگ اعتراض‌ها در تابستان آماده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایندیپندنت، «کلیفورد استات»، گفت: «ترکیب مشکلاتی مانند نابرابری، عصبانیت از عملکرد پلیس، محدودیت‌های اجباری کرونایی و خشم عمومی از نقض محدودیت‌های قرنطینه توسط دومینیک کامینگز، مشاور ارشد دولت انگلیس می‌تواند در تابستان پیش رو به اعتراض‌های گسترده در شهر‌های مختلف منجر شود.»
این مقام دولت انگلیس، نقض قرنطینه کرونا توسط کامینگز را عامل بی اعتمادی در انگلیس خواند.
وی در ادامه اظهار داشت «از پلیس و دولت می‌خواهیم که برای شکلی جدی از بی نظمی عمومی واعتراض‌های اجتماعی مانند اعتراض‌های سال ۲۰۱۱ به ویژه در صورت اعمال مجدد محدودیت‌ها آماده شوند.»  بیشتر بخوانید:  افزایش جرائم خشونت بار در دوران کرونا در انگلیس این عضو گروه مشاوران دولت جانسون، با دردسرساز و غیرقابل اجرا خواندن اعمال محدودیت‌های محلی همچنین گفت «در صورتی که قرنطینه محلی برای محله‌های فقیرنشین قوانین سختگیرانه تری را در پی داشته باشد، ناآرامی‌ها تشدید خواهند شد و اگر پلیس در زمینه ایجاد رابطه مثبت با جامعه اقدام نکند، ظرفیت بالقوه وقوع بی نظمی‌های عمومی بزرگ و جدی در سراسر کشور در تابستان بالفعل خواهد شد.»
«استات» همچنین خواستار بررسی علل تشدید کننده اعتراض‌ها توسط دولت و مقام‌های انگلیسی پیش از وقوع اعتراض‌ها شد.
اعتراض‌های آگوست ۲۰۱۱ در پی شلیک پلیس به سمت یک شهروند در لندن، مرگ چند نفر را رقم زد؛ این اعتراض‌ها به شهر‌های مختلفی گسترش یافته بود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا انگلیس بوریس جانسون محدودیت ها اعتراض ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند

شبکه اسکای نیوز انگلیس گزارش داد که چهار نفر در نزدیکی ایستگاه مترو در شمال شرق لندن با چاقو زخمی شدند. پلیس انگلیس نیز از دستگیری یک مرد ۳۶ ساله خبر داده و از مردم محلی خواست تا از دستورات افسران پلیس در محل را اجرا کنند.

براساس گزارش النشره، فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مردی را نشان می‌دهد که قمه‌ای را در لینگ کلوز در نزدیکی ایستگاه MRT حمل می‌کند. سازمان حمل و نقل لندن گفت که این ایستگاه متروی لندن به دلیل تحقیقات پلیس در منطقه بسته شده است و پلیس، آمبولانس و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

روزنامه تلگراف انگلیس در همین راستا گزارش داد: پلیس گفت که اندکی قبل از ساعت ۷ صبح با آنها تماس گرفته شد تا گزارش شود که یک وسیله نقلیه به داخل خانه ای وارد شده است و افرادی در همین محل چاقو خورده اند.

تلگراف گفت که دو تن از این افرادی که چاقو خوردند افسر پلیس لندن هستند که با قمه مورد حمله قرار گرفتند. با این وجود پلیس لندن می گوید به نظر نمی‌رسد این حادثه مرتبط با تروریسم باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌‌ها
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید
  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان
  • خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ