Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از برگزاری وبینار کشوری به میزبانی این دانشگاه برای اولین بار و با موضوع کارآفرینی و ارتباط با صنعت در همین راستا و با حضور شخصیت های برجسته کشوری و استانی و تعدادی از صنعت گران استان و روسای کارخانجات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ رضا نقدی با اشاره به فعالیت 38 رشته کاردانی و 20 رشته کارشناسی در این دانشگاه گفت: از ترم تحصیلی جدید، 10 رشته به رشته های کاردانی و کارشناسی افزوده شده که این رشته ها منطبق بر نیاز صنعت و بازار کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اشتغال 60 درصدی دانشجویان این دانشگاه در کشور خاطرنشان کرد: بیش از 60 درصد دروس در این دانشگاه به صورت کارگاهی و آزمایشگاهی برگزار می شود.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان افزود: با توجه به آمار بالای اشتغال فارغ التحصیلان در این دانشگاه شاهد افزایش آمار پذیرش هستیم. سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ادامه داد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به‌ عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و متناسب با فرصت‌های جدید شغلی برای پاسخگویی به نیازهای بازارکار در حوزه‌های مهارتی و تکنولوژی و همچنین افزایش اشتغال مولد و کاهش بیکاری، رسالت و ماموریت خود را دنبال می‌کند.

نقدی با اشاره به اهمیت تربیت نیروی ماهر و آماده کار در دانشگاه ها، تصریح کرد: خود اشتغالی، کارآفرینی و کمک به بهره وری نیروی کار، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای است. نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز با اشاره به برگزاری این وبینار ، آن را حرکتی جدید دانستند و بر انجام بایسته و شایسته این برنامه تاکید کردند. آ

یت الله سید محمد شاهچراغی، دانشگاه فنی و حرفه ای را دارای امتیازات ممتازی برشمردند و خواستار رفع مشکلات این مجموعه شدند. وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: مسئولین قدر این مجموعه را بدانند و ضمن کمک به این دانشگاه از آن حمایت نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، دانشگاه فنی و حرفه ای را دانشگاهی پویا و اشتغال آفرین دانست و به اهمیت دانشگاه های فنی و حرفه ای در پیوند صنعت و دانشگاه تأکید کرد و اظهار کرد: یکی از مشکلات مهم دانشگاه های کشور، کمبود ارتباط مستمر ما بین صنعت و دانشگاه است.

آیت الله شاهچراغی استان سمنان را استانی دانست که دارای امتیازات فراوانی است که از جمله آن می توان به 3000 شهید استان اشاره کرد و با بیان اینکه ملت و کشور مدیون و بدهکار شهدا و بدهکار خانواده شهدا هستند، افزود: همه جا باید نام و یاد شهید در کشور جلوه‌گر بوده و فراموش نشود. شایان ذکر است دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در حال حاضر با داشتن بیش از 4 هزار دانشجو و 4 دانشکده در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان، مشغول به فعالیت است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان دانشگاه فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب

دریافت 14 MB

تصویربردار: مرتضی امین الرعایایی

کد خبر 6089005

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال