Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:11:55 GMT

مرکز خرید تضمینی گندم در بسطاملو ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۷۷۰۱

مرکز خرید تضمینی گندم در بسطاملو ایجاد می‌شود

رشید نظمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه امسال براساس پیش بینی کارشناسان مقدار ۷۵۰۰تن گندم مازاد برمصرف کشاورزان شهرستان خریداری می شود، گفت : کشاورزان می توانند با قیمت تضمینی دولتی گندم را به مبلغ ۲۵هزار ریال، کلزا را ۴۶هزار و ۶۰۰ریال و جو را ۱۶هزار و ۲۰۰ریال به مراکز خرید شهرستان بفروشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز  برداشت گندم  و جو از ۲۰خرداد ماه در این شهرستان گفت: امسال ۷هزار هکتار گندم آبی و دیم و ۱۲۷هکتار کلزا و ۲۶۲۰ هکتار جو در این شهرستان کشت شده که پیش بینی می شود ۱۷ هزار تن محصول گندم ، ۲۷۶۰ تن جو و ۳۰۰تن کلزا برداشت شود .

وی هدف از خرید تضمینی محصولات کشاورزی را پرداخت آسان ، سریع و بدون ضرر محصولات مازاد کشاورزان عنوان کرد و افزود: کشاورزان شهرستان خداآفرین محصولات  گندم خود را می توانند به واحدهای تولیدی بخش خصوصی با قیمت توافقی به منظور پیشگیری از تحمیل هزینه حمل بفروشند .

برچسب‌ها گندم آذربایجان شرقی خداآفرین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گندم آذربایجان شرقی خداآفرین گندم آذربایجان شرقی خداآفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد

سید حبیب علوی گفت: خرید کلزا در فارس توسط شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس با مشارکت اتحادیه و شرکت‌های تعاون روستائی در شهرستان‌های استان درحال انجام است.

او طی بازدید از مراکز خرید کلزا در اظهار داشت: بیش از یک هزار تن کلزا تا کنون در شهرستان‌های شهرستان‌های مهر، لار، زرین دشت و جویم خریداری شده ودر حال بارگیری به کارخانجات روغن کشی است. 

علوی با بیان اینکه خرید در این شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: طبق قرارداد با شرکت صنایع غذایی کورش مقرر شده است حداکثر یکماه پس‌از بارگیری بهای خرید به کشاورزان پرداخت شود.

او ادامه داد: نرخ خرید تضمینی کلزا در سال جاری ۳۵ هزار تومان با افت ۲ درصد ناخالصی و ۱۰ درصد رطوبت اعلام شده است.

مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس خاطر نشان کرد: با توجه تغییر در شیوه خرید کلزا در سال جاری، شبکه تعاونی‌های روستایی نسبت به تحویل کلزا از کشاورزان گرامی و ذخیره سازی در انبار‌ها اقدام کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت خرید تضمینی کلزا در گلستان
  • آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده
  • قیمت گندم مشخص شد
  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • ۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد