Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@13:59:23 GMT

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در مجیدیه

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۸۴۸۲

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سارقان لوازم و قطعات داخل خودرو در محدوده شرق تهران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت گفت: اوایل فروردین ماه سال جاری شخصی با مراجعه به کلانتری ۱۹۰ مجیدیه پلیس را در جریان سرقت لوازم و قطعات با ارزش خودروی خود به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال قرار می‌دهد و پرونده پس از ثبت اولیه به دستور دادیار دادسرای ناحیه ۳۴ تهران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: مال باخته برای ثبت اظهارات مجدد به پایگاه چهارم دعوت و بیان داشت، ساعت ۲ بعد از ظهر دوم فروردین ماه خودروی پژو پارس خود را در آدرس مجیدیه شمالی پارک کردم و پس از ساعتی در زمان مراجعه به سمت خودرو مشاهده کردم تعداد ۳ سارق با یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو پراید در حال سرقت هستند که با داد و فریاد من ترسیده و با رها کردن موتورسیکلت در صحنه سرقت با خودروی پراید از محل متواری شدند و لوازم و قطعات خودروام از قبیل دینام - ضبط – باند و ... با خود بردند.

سرهنگ نثاری در ادامه گفت: کارآگاهان در گام اول تحقیقات مالک موتورسیکلت به نام کاظم را شناسایی و با هماهنگی قضایی متهم در پنجم اردیبهشت ماه دستگیر و در همان بدو دستگیری به جرم سرقت با همدستی ۲ تن از دوستانش به نام‌های بهمن و امیر اعتراف می‌کند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با دستگیری اولین متهم کارآگاهان با تکمیل سرنخ‌های موجود بهمن و امیر که در جنوب تهران مخفی شده بودند را شناسایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر می‌کنند. با انتقال متهمان به پلیس آگاهی ضمن قبول سرقت از خودروی شاکی اعلام داشتند، پس از سرقت لوازم و قطعات خودرو را در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی به ارزش ۸۰ میلیون ریال فروخته ایم.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی و اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اموال و قطعات خودرو‌های مختلف کشف شد. با توجه به شواهد و قرائن نشان می‌دهد سرقت‌های دیگری توسط این باند به وقوع پیوسته باشد که هر ۳ متهم به دستور مقام قضایی برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار تیم مبارزه با سرقت‌های داخل خودروی پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار دارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اکبر طبری علی دیواندری غلامرضا منصوری سید محمود موسوی انهدام باند سارقان موتورسیکلت مجیدیه اکبر طبری علی دیواندری غلامرضا منصوری سید محمود موسوی پایگاه چهارم پلیس آگاهی لوازم و قطعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: سرهنگ سعید داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه اظهار داشت: به دنبال اعلام وقوع سرقت مسلحانه موتورسیکلت در یکی از مناطق شهرستان شوش موضوع جهت شناسایی عامل این سرقت به صورت ویژه در دستور مأموران فرماندهی انتظامی کرخه قرارگرفت.

فرمانده انتظامی کرخه تصریح کرد: ماموران پلیس شهرستان کرخه با تسلط اطلاعاتی توانستند محل اختفاء سارقان مسلح موتورسیکلت را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ داراب نیا گفت: از متهمان ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی متعلق به مالباختگان، کشف وضبط شد. متهمان نیز در تحقیقات پلیس به چندفقره سرقت معترف وپس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903429

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی