Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، شعاعی مجری طرح سنجش نوآموزان اداره کل آموزش و پرورش گفت: باتوجه به اهمیت موضوع کرونا ثبت نام دانش آموزان امسال طرح سلامت با کاهش مراجعه ۴۳ نفر به ۲۰ نفر در روز و افزایش پایگاه‌های سنجش از ۱۰ به ۲۳ پایگاه و با وجود دو پایگاه تخصصی نوبت گیری آن برای والدین دانش آموزان از ۱۵ تیرماه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: طرح سنجش در سه بخش کلاس اولی ها، جهش تحصیلی و سنجش مجدد برگزار می‌شود.

شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: باتوجه به شرایط کرونایی در شهر قم طرح سنجش باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی د رکمترین زمان و بالاترین دقت در صحت سلامت دانش آموزان انجام شود

استان قم پارسال با سنجش ۲۳ هزار و ۴۷۵ نفر، ۹۶ درصد دانش آموزان ورود به کلاس اول را پایش و در رتبه‌های اول کشوری قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا طرح سنجش نوآموزان سال تحصیلی دانش آموزان طرح سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود به دانشگاه‌های برتر آمریکا معروف به آیوی لیگ چقدر سخت است؟ + اینفوگرافیک

توجه داشته باشید که متوسط هزینه سالانه (average annual cost) نشان دهنده قیمت خالصی است که دانشجو پس از کسر میانگین ارزش کمک هزینه‌ها و یا بورسیه‌های دریافتی می‌پردازد.

هاروارد از همه سخت گیر‌تر است

آزمون اس‌ای‌تی، یک آزمون استاندارد است که معمولا برای پذیرش در کالج در ایالات متحده استفاده می‌شود. دانش آموزان دبیرستانی برای ارزیابی آمادگی خود برای کار آکادمیک در سطح کالج در این آزمون شرکت می‌کنند.

هنگام مقایسه نمرات اس‌ای‌تی، هاروارد و دارتموث جزو چالش برانگیزترین دانشگاه‌ها برای اخذ پذیرش هستند. میانگین نمرات اس‌ای‌تی برای دانش آموزان آنها ۷۶۰ برای خواندن و نوشتن و ۷۹۰ برای ریاضی است. با این حال، هاروارد نیمی از نرخ پذیرش (۳.۲٪) را در مقایسه با دارتموث (۶.۴٪) دارد.

در میان دانشگاه‌های برتر آمریکا در این لیست، دارتموث با ۳۳،۰۰۰ دلار و پرینستون با ۱۱،۱۰۰ دلار، به ترتیب بیشترین و کمترین میانگین هزینه سالانه را دارند.

در حالی که بدهی دانش‌آموزان در ایالات متحده در سال‌های اخیر افزایش یافته و در سال ۲۰۲۳ به ۱.۷۳ تریلیون دلار رسیده است، ارزش دریافت مدرک از هر یک از دانشگاه‌های ذکر شده از سایر دانشگاه‌ها بیشتر است و درآمد‌های قابل توجه دانشجویان سابق آنها، مؤید آن است.

به عنوان مثال، فارغ التحصیلان دانشگاه هاروارد بالاترین میانگین حقوق اولیه را در کشور دارند که ۹۱،۷۰۰ دلار است.

منبع: روزیاتو

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • ورود به دانشگاه‌های برتر آمریکا معروف به آیوی لیگ چقدر سخت است؟ + اینفوگرافیک
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال