Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@14:16:36 GMT

دستگیری عاملان توهین و تهدید فضای مجازی در کاشان

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۸۵۵۸

دستگیری عاملان توهین و تهدید فضای مجازی در کاشان

به گزارش رکنا، علی قربانی اظهار داشت: در پی یک مورد شکایت از سوی یکی از شهروندان مبنی بر این‌که فرد یا افراد ناشناسی در فضای مجازی اینستاگرام اقدام به توهین و تهدید نسبت به وی و خانواده‌ام کرده‌اند، موضوع ضمن تشکیل پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: مأموران با بکارگیری روش های فنی و پیگیری مستمر موفق شدند ۲ نفر متهم زن و مرد را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: متهمان در اعتراف خود انگیزه ارتکاب این عمل غیراخلاقی را اختلافات شخصی و انتقام‌جویی عنوان کردند.

قربانی با اشاره به اینکه هر عملی در فضای مجازی قابل پیگیری و رصد می باشد، تصریح کرد: شهروندان کاشانی در صورت مشاهده هرگونه تخلف اینترنتی مراتب را به پلیس فتا انعکاس داده و از اقدام خودسرانه و غیرقانونی پرهیز کنند.

وی ادامه داد: والدین باید از فرزندان خود در فضای مجازی مراقبت نموده و با بالا بردن دانش خود در حوزه فضای مجازی از آسیب‌هایی که ممکن است برای فرزندانمان ایجاد شود جلوگیری کنیم.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو یارانه دلار بورس کرونا کرونا در جهان رومینا اشرفی اینستاگرام پلیس فتا اخبار حوادث فضای مجازی پلیس فتا تهدید کاشان توهین عکس فیلم دختر قتل پدر تبریز انتشار بیمارستان زندگی جوان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله استان گلستان از شناسایی و دستگیری عوامل اصلی ربایش کودک کلاله‌ای خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزء افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بر اساس گزارش سایت میزان، یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند