Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهمترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۱ خرداد ماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری مادر و دختر سارق در زابل

با هوشیاری صاحبخانه و حضور به موقع پلیس، ۲ سارق حرفه‌ای لوازم منزل در شهر زابل دستگیر و ۴ فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ "احمد ثمره حسینی" فرمانده انتظامی شهرستان زابل  گفت: روز گذشته در پی تماس تلفنی یکی از ساکنان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و گزارش مبنی بر حضور ۲ زن ناشناس در منزلش، بلافاصله ماموران کلانتری در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران گشت پلیس با هوشیاری کامل وارد منزل شده و در یک عملیات غافلگیرانه، سارقان را در حال جمع کردن اشیاء و وسایل قیمتی دستگیر و برای بازجوئی‌های بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به کشف ۱۷ گرم طلای مسروقه از سارقان خاطر نشان کرد: متهمان ۳۳ و ۱۷ ساله که مادر و دختر می‌باشند در بازجوئی‌های به عمل آمده علاوه بر این سرقت به ۴ فقره سرقت لوازم منزل و فروش آن‌ها به فردی مالخر اعتراف کردند.

سرهنگ ثمره حسینی با اشاره به دستگیری مالخر از شهروندان خواست ضمن نصب حفاظ مناسب و دیگر عوامل بازدارنده برای منزل، در صورت مشاهده افراد مشکوک موضوع با شماره تلقن ۱۱۰ اعلام کنند.

توقیف سوخت قاچاق در خاش

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از ۵ دستگاه خودرو خبر داد.

سرهنگ "ابراهیم کوچک زایی گفت: روز گذشته در راستای طرح تشدید کنترل محور‌های مواصلاتی ماموران پلیس آگاهی خاش هنگام گشت زنی در محور "خاش- سراوان" ۲ دستگاه کامیون و ۳ دستگاه وانت نیسان حامل سوخت قاچاق را شناسایی کردند.

او افزود: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو‌ها در بازرسی از آن‌ها در مجموع ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع "گازوئیل" کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش خاطر نشان کرد: خودرو‌ها توقیف و ۵ راننده متخلف با تشکیل پرونده برای پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

دستگیری و جمع آوری ۱۴ خرده فروش و معتاد متجاهر

فرمانده انتظامی شهرستان "چابهار" از دستگیری ۱۴ خرده فروش و معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ "حیدرعلی کیخای مقدم  گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان چابهار با مشارکت دیگر رده‌های عملیاتی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با محوریت پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری معتادان پرخطر را طی هفته گذشته به مرحله اجرا گذاشت.

او  افزود: در این طرح ۲۴ ساعته پس از شناسایی چند پاتوق معتادان پرخطر طی چند عملیات مجزا ضمن جمع آوری ۱۰ معتاد متجاهر خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر را دستگیر و مقادیر زیادی انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به استمرار طرح‌های پاکسازی در مناطق آلوده و برخورد جدی پلیس با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد افیونی خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی معتادان متجاهر به مراکز ترک اعتیاد معرفی و افراد خرده فروش با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سرقت مسلحانه سوخت قاچاق فرمانده انتظامی شهرستان سوخت قاچاق خرده فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد

سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودرو‌های ترانزیتی، قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آنها ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ۱۳ قاچاقچی سوخت را دستگیر کردند.

او افزود: ارزش این سوخت‌های قاچاق پنج میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال است و قاچاقچیان به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: برخورد با قاچاقچیان سوخت قاطع است و به قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشور را به خارج از مرز‌های استان انتقال دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان