Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین مرادی عصر چهارشنبه در دیدار خیرین مدرسه‌ساز استان همدان با وزیر آموزش و پرورش از مشارکت ۸۷۴ خیر حقیقی و حقوقی در امر مدرسه‌سازی در استان همدان خبر داد و گفت: یک هزار و ۹۲۰ کلاس درس در قالب ۳۱۴ پروژه با کمک خیرین در استان همدان ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد مدارس استان همدان با کمک خیرین راه‌اندازی شده است، افزود: از سال ۷۷ تاکنون ۲۱ جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در استان همدان برگزار و ۲۶۶ میلیارد تومان تعهدات خیرین بوده که ۱۹۵ میلیارد تومان تاکنون تحقق یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی با تاکید بر اینکه توسعه مشارکت خیرین در طرح «آجر به آجر» ممکن شده است، گفت: هدف از اجرای این طرح نهادینه کردن مشارکت‌ها بوده و ۳ هزار و ۳۳۸ نفر از فرهنگیان به صورت ماهانه بخشی از حقوق خود را برای امر مدرسه سازی اختصاص می‌دهند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان همدان نیز با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز تعامل خوبی با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و آموزش و پرورش داشته‌اند که امیدوارم تداوم یابد، اظهار کرد: سال‌ها پیش مجمع خیرین مدرسه ساز ثبت شد که با تلاش مرحوم حافظی ثمرات زیادی داشته است.

محمد فراهانی گفت: ابتدای جشنواره خیرین در استان همدان، ۵۷۰ میلیون تومان تعهد خیرین در استان بود که سال گذشته به ۴۳ میلیارد تومان رسید.

فراهانی با اشاره به اینکه مدرسه‌سازی باعث ارتقای فرهنگ و دانش و ایجاد نوع دوستی و صمیمت شده است، گفت: طرح «آجر به اجر: طرح بسیار مؤثری است که امیدواریم به منصه ظهور برسد و امر مدرسه سازی رونق گیرد.

وی عنوان کرد: خیرین هیچگاه توقع آن چنانی ندارند اما گاهی دوست دارند فرزندان و نوه‌های خود را در مدرسه‌ای که مد نظر آنها است ثبت‌نام کنند که امیدوارم شرایط لازم فراهم شود.

فراهانی با اشاره به اینکه از خیرین مدرسه‌ساز بیشتر برای دانش آموزان گفته شود، افزود: جشنواره خیرین مدرسه ساز باید بهتر و جدی تر عملیاتی شود.

کد خبر 4946775

منبع: مهر

کلیدواژه: نوسازی مدارس محمد حسین مرادی خیرین مدرسه ساز ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قزوین ایلام آتش سوزی گرگان سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند آتش سوزی جنگل ها امام خمینی ره یاسوج خیرین مدرسه ساز خیرین در استان استان همدان مدرسه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۹۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از آغاز ساخت ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن استان در سال جاری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان؛ عطاءاله اکبری ‌از آغاز ساخت 26 پروژه روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن استان سیستان و بلوچستان در سال جاری خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در سایت های طرح های نهضت ملی مسکن تلاش شده خدمات مورد نیاز از جمله مدرسه، مسجد و درمانگاه همزمان با اجرای طرح ها آنگونه که مردم شایسته آن هستند تکمیل و در اختیار آنها قرار داده شود، افزود: در این راستا در سالجاری عملیات ساخت 19 مدرسه، چهار کلانتری و سه باب مسجددر سایت های طرح نهضت ملی مسکن استان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر در سایت‌های آرمانشهر و تفتانشهر زاهدان که در آنها بیش از 11 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است عملیات ساخت چهار باب مدرسه، دو کلانتری، دو درمانگاه و دو مسجد از سال گذشته عملیاتی شده است.

اکبری تاکید کرد: از آنجایی که طرح نهضت ملی مسکن نیازمند ایجاد توازن بین ساخت واحدهای مسکونی و زیرساخت های خدماتی است رویکردی اساسی را دنبال می کنیم تا متقاضیان با چالش نبود امکانات و خدمات مواجه نشوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 19 هزار واحد شهری و روستایی در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره‌کل با پیشرفت فیزیکی 50 درصد و ایجاد اشتغال برای بیش از 23 هزار نفر در حال ساخت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع در همدان
  • محوطه سازی و سنگ فرش کوچه‌ها و معابر روستای مرزانک
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • تربیت صحیح و اسلامی فرزندان ایران، دغدغه اصلی معلمان دلسوز