Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیاز ورزش اردبیل به تخصصی شدن/ ورزش استان حمایت بخش خصوصی را می‌طلبد؛ کاهش واردات محصولات کشاورزی در ابتدای سال جاری/ قطب‌های کشاورزی کشور احیا می‌شوند؛ بهره‌برداری از پل قدس تا پایان سال‌جاری/ احداث ساختمان ملکی پارک علم و فناوری استان؛ انتشار آخرین اثر استاد تقایی در اولین سالگرد درگذشتش

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اردبیل در روز گذشته (چهار‌شنبه، ۲۱ خردادماه ۱۳۹۹) را اینجا مشاهده می‌کنید:

نیاز ورزش اردبیل به تخصصی شدن/ ورزش استان حمایت بخش خصوصی را می‌طلبد

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: زیر ساخت‌های ورزش استان اردبیل نیاز به توسعه و تخصصی شدن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاهش واردات محصولات کشاورزی در ابتدای سال جاری/ قطب‌های کشاورزی کشور احیا می‌شوند

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت گفت: سال گذشته در حوزه کشاورزی، ۱۴ میلیارد دلار واردات صورت گرفته که امسال این رقم به ۶ میلیارد دلار کاهش یافته است.

بهره‌برداری از پل قدس تا پایان سال‌جاری/ احداث ساختمان ملکی پارک علم و فناوری استان

استاندار اردبیل گفت: در سفر اخیر رئیس برنامه و بودجه ۴۵ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافت امیدواریم این پل در سال‌جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

انتشار آخرین اثر استاد تقایی در اولین سالگرد درگذشتش

در اولین سالگرد درگذشت مرحوم محمد تقایی اردبیلی، آخرین اثر استاد با عنوان «تاجدار عشق» منتشر شد.

برای مطالعه خبر روی هر عنوان کلیک کنید.

انتهای پیام/3463/777

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش فارس در ۸ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، ساره جوانمردی ورزشکار استان فارسی تیم ملی در جام جهانی پاراتیراندازی و در بخش تپانچه بادی بانوان با کسب ۲۴۱ امتیاز در رده سوم ایستاد و صاحب گردن آویز برنز شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکارِ زن و مرد از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار در حال برگزاری است.
****
مصطفی حسن زاده، ووشو کاراستان در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ با کسب ۲نشان طلا و یک نقره جواز حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کرد.

در این پیکار‌ها که در شهر جیانگ بین چین برگزار شد ۳۰۰ ورزشکار با هم رقابت کردند.
****
۳ مدال فرنگی کاران استان فارس در جام پهلوان تختی، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی و انتخابی امید‌های جهان با حضور کشتی گیرانی از ایران، ارمنستان، سوریه و عراق در اهواز برگزار و با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.

محمدمهدی کشتکار و غلامرضا تختی از فارس در وزن‌های ۶۳ و ۷۷ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و علی درابی در ۷۲ کیلوگرم گردن آویز نقره را از آن خود کرد. ساسان سالاری، سیامک گودرزی و غلامرضا امیرنژاد داوران استان فارسی این مسابقات بودند.
****
مسابقات فوتسال دانش آموزان مقطع ابتدایی جنوب استان یادواره شهدای دانش آموز و ۱۵ هزارشهید استان فارس با حضور ۶ تیم به میزبانی شهرستان مهر آغاز شد و در نخستین دیدار این مسابقات تیم منتخب اشکنان با نتیجه پرگل ۱۰ بر صفر برابر تیم بیرم به پیروزی رسید.
****
در شهرستان بختگان هم مسابقات فوتسال مدارس با حضور ۹ تیم برگزار و در پایان تیم آموزشگاه امام علی به مقام قهرمانی رسید و تیم شهید میرشکاری در مکان دوم ایستاد.
****
همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت در شهر بیضا برگزار شد.
****
فرهنگیان هفت استان جنوبی کشور به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و به یاد ۱۵ هزار شهید استان فارس، به قله چهار هزار و ۵۰ متری بلِ صعود کردند. بِل بلندترین قله استان فارس در جنوب شهرستان اقلید قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • افزایش۳برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است