Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@02:34:08 GMT

شرط عجیب برای بخشش یک متهم به قتل

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۰۷۹۱

شرط عجیب برای بخشش یک متهم به قتل

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه شرق، ‌یک سال قبل درگیری‌ای در جنوب شهر تهران اتفاق افتاد و با توجه به اعلام این درگیری بلافاصله مأموران در محل حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند. آن‌ها جسم نیمه‌جان جوانی به نام رامین را در یک کوچه فرعی پیدا و به بیمارستان منتقل کردند؛ اما ساعاتی بعد اعلام شد رامین بر اثر شدت خون‌ریزی جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌ این ‌ترتیب شاهدان محلی مورد پرسش قرار گرفتند و همگی گفتند ضارب فردی به نام افشین است که خودش هم زخمی و به بیمارستان برده شده است. وقتی افشین بهبود نسبی پیدا کرد، از سوی مأموران بازداشت شد و از او بازجویی شد. او گفت: من اتهام را قبول ندارم؛ چون ابتدا رامین به من حمله کرد و من را با چاقو زد و بعد من او را با دسته راهنمای موتور زدم و نمی‌دانم چه شد که جانش را از دست داد.

با تکمیل تحقیقات و درخواست قصاص از طرف اولیای‌ دم پرونده برای رسیدگی با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. روز گذشته متهم برای دفاع از خود در برابر قضات قرار گرفت. در ابتدای جلسه رسیدگی نماینده دادستان درخواست صدور حکم قانونی برای متهم کرد؛ سپس شهود در جایگاه قرار گرفتند. یکی از شاهدان گفت: من در آن منطقه ذرت می‌فروشم. زمان حادثه دیدم صدای داد و فریاد می‌آید. افشین و رامین و فرد دیگری به نام میثم با هم درگیر شده بودند و فحاشی می‌کردند. بعد رامین با یک چاقو که بیشتر شبیه قمه بود، به سمت افشین حمله کرد و او را زد. خون فواره کرد و بعد افشین با یک شیء نوک‌تیز که من ندیدم چه بود، رامین را زد. رامین فرد شروری بود. مدام دعوا و درگیری راه می‌انداخت و با همه اهالی دعوا می‌کرد. وقتی افشین او را زد، هم‌زمان پلیس رسید. دوست رامین فریاد زد رامین پلیس آمد. چون رامین در پرونده دیگری متهم فراری بود، ترسید و فرار کرد و بعد ته یک کوچه از شدت خون‌ریزی روی زمین افتاد.

سپس دوست افشین که در درگیری بود، در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من در سایت دیوار آگهی داده بودم و اگر کسی کار آهنگری داشت، با من تماس می‌گرفت. آن روز هم از روی آگهی سایت دیوار یک نفر با من تماس گرفت. من به افشین گفتم موتورت را روشن کن و من را تا خانه مشتری برسان. او هم قبول کرد. داشتم وسایلم را جمع می‌کردم که رامین ما را دید؛ چون من در نوجوانی یک بار شیشه کشیده بودم، رامین به من می‌گفت میثم پایپی. سال‌ها بود که ازدواج کرده بودم و زندگی سالمی داشتم؛ اما رامین دست‌بردار نبود. وقتی این حرف را زد، من خیلی عصبانی شدم و فحش دادم. رامین اول من را زد. من به سمت افشین رفتم، رامین برای اینکه افشین واکنشی نشان ندهد، او را هم با چاقو زد و وقتی افشین روی زمین افتاد، دسته راهنما را بلند کرد که رامین را بترساند؛ ولی تیزی دسته به گردن رامین برخورد کرد.

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و او هم همین ادعا را مطرح کرد؛ سپس خواهر متهم در برابر قضات ایستاد. او گفت: ما برای رضایت به سراغ مادر مقتول رفتیم؛ اما او می‌گوید باید صبر کنیم تا فرزندش به خوابش بیاید و بعد تصمیم بگیرد و شرط رضایت را آمدن فرزندش به خوابش عنوان کرده است و نمی‌دانیم حالا باید چه کنیم.

با پایان دادگاه قضات برای تصمیم‌گیری دراین‌باره وارد شور شدند.

کد خبر 520266 برچسب‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۰۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 

آفتاب‌‌نیوز :

چند وقت پیش بود که یحیی گل محمدی در گفتگویی در استودیوی آنتن به ماجرای جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس پرداخت و توضیح داد که چرا برخلاف میل باطنی‌اش به جدایی این ستاره رضایت داده است. سرمربی سابق سرخپوشان توضیح داد که با توجه به مصاحبه رضاییان در استادیو فوتبال برتر دیگر امکان ادامه حضور او با توجه به زیر سوال بردن برخی از بازیکنان تیم وجود نداشته است. 

رضاییان که پس از ماجراجویی چندین ساله در خارج از کشور راهی جز جدایی از تیم محبوبش روبروی خود نمی‌دید، با توجه به شرایط سپاهان را برای ادامه فوتبال برگزید؛ تصمیمی که برای او در مسیر حرفه‌ای بسیار خوب بود و او توانست علاوه بر بازپس‌گیری موقعیت از دست رفته‌اش در تیم ملی بدل به یکی از تاثیرگذارترین ستاره‌های لیگ برتر هم بشود. 

با این حال رضاییان همواره خود را پرسپولیسی دانسته و علاقه به تیم محبوبش را در اظهارنظر‌های مختلف پنهان نکرده است و به همین دلیل اصلا انتظار نداشت که در ورزشگاه آزادی توسط هواداران تیم محبوبش به او توهین شود. 

این محتوای ویدیویی است که در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان به ثبت رسیده و رامین رضاییان در حالی که شعار‌های هواداران را معطوف به خود می‌بیند با دست زدن برای آن‌ها ناراحتی‌اش را اعلام می‌کند و پس از مسابقه نیز با انتشار این ویدیو و نوشتن این جمله که «چه روز مزخرفی بود» , ناباوری‌اش از اتفاقات رخ داده را بیان کرده است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی