Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:00:15 GMT

هزینه برق مصرفی در چه صورت کاملا مجانی است؟

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۰۹۴۵

هزینه برق مصرفی در چه صورت کاملا مجانی است؟

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از پرداخت ۳ میلیارد تومان یارانه به مشترکین کشاورزی و صنعتی استان خبر داد.

مهندس فریدون خودنیا در گفت‎وگو با ایسنا اظهار کرد: همراهی کشاورزان، ادارات و صنایع با شرکت توزیع برق استان در این سه ماه یعنی از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریورماه امسال مدنظر است که چنانچه با ما موافقت‎نامه منعقد کنند و مصرف برق خود را در زمان اوج مصرف کاهش دهند درازای این مهم به آنها یارانه می‎دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به عنوان مثال اگر کشاورزی پمپاژ برق چاه خود را از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۷ خاموش کند و ماهم این موضوع را تایید کنیم هزینه برق مصرفی در سه ماه ذکر شده کاملا مجانی است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان بیان کرد: طرح‎های مختلفی داریم و چنانچه صنعتی با شرکت توزیع برق موافقت‎نامه منعقد کنند به میزان درصد همکاری به او یارانه می‎دهیم.

خودنیا اضافه کرد: سال گذشته ۳ میلیارد تومان یارانه به مشترکین کشاورزی و صنعتی استان پرداخت کردیم.

وی عنوان کرد: امیدواریم امسال با این تفاهم‎نامه‎هایی که بسته شده مبلغ بیشتری یارانه به این مشترکینی که می‎توانند با ما همکاری کنند تخفیف انرژی دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به انجام پروژه‎های مدنظر دولت گفت:  امسال مبلغی که تملک دارایی استان برای انجام پروژه‎های استان به شرکت توزیع برق لرستان پرداخت کرده کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی گفت: تمام هزینه‌هایی که در توزیع برق، احداث و اصلاح شبکه انجام می‎دهیم از محل درآمدهای اختصاصی شرکت توزیع برق بوده و قطعا با این شرایط پیشبرد اهداف و برنامه‎ها با مشکل مواجه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی برق پيك مصرف برق شرکت توزیع برق لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند

 ابوطالب شفقت در نشست با رییس و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه خدمات‌رسان‌ها به همراه معاونت عمرانی استانداری، حداکثر تا پایان ماه جاری فرصت دارند در این خصوص اقدام نمایند.

وی افزود: در این راستا سازمان مدیریت و برنامه ریزی به همراه معاونت‌های عمرانی و اقتصادی استانداری باید هرچه سریعتر وضعیت قانون بودجه و تمامی اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای را مشخص کنند.

استاندار لرستان بیان کرد: باتوجه به دستورات مکرر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر رسیدگی به مناطق محروم، تمامی نقاط استان اعم از محروم و غیرمحروم باید مشخص شوند تا برای انجام خدمات و اقدامات در مناطق مختلف برنامه ریزی شود.

شفقت افزود: هر دستگاهی باید قانون بودجه را به خوبی مطالعه نماید تا بداند چه وظایفی را در نحوه خدمات‌رسانی و جذب اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی از وزارتخانه مربوطه دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟