Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@07:08:47 GMT

فلسفه صندوق کشمش تاکستان حمایت از باغداران است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۱۲۷۷

فلسفه صندوق کشمش تاکستان حمایت از باغداران است

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: صندوق کشمش تاکستان یک صندوق اقتصادی است که در راستای توسعه بخش کشاورزی ایجاد شده است .

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین فاطمه خمسه رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در جلسه هماهنگی صندوق کشمش تاکستان که با حضور مدیر  و رییس هیات مدیر و اعضاء صندوق کشمش تاکستان برگزار شد با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: باید به صندوق کشمش تاکستان به عنوان یک صندوق تخصصی نگاه کرد تا برکات و خدمات آن برای بهره‎برداران و اعضاء حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره  به فلسفه تاسیس اینگونه صندوق‌ها، حمایت از بهره‌برداران و تامین مالی اعضا را اهداف  آنها برشمرد و گفت: جهاد کشاورزی در تلاش است با هماهنگی صندوق مادر تخصصی پس از تکمیل باقیمانده سهم دولت سهم اعضاء و دولت را افزایش دهد.

خمسه عنوان کرد: این صندوق در صدد ارتقا سطح تولید انگور و کشمش تاکستان و همچنین بهره‌مندی اعضا این  صندوق  از مزایای آن است.

وی اضافه کرد: دغدغه اصلی جهادکشاورزی و هیات مدیره صندوق کشمش تاکستان، عضویت جاماندگان و اعضای جدید است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین بیان کرد: باید تدابیری اندیشه شود تا سایر افراد عضو و سهامدار این صندوق شوند و شرایط برای عضویت  آنها نیز فراهم شود.

وی افزود: صندوق حمایت از توسعه کشاورزی به دور از مسایل حاشیه‌ای در جهت حل مشکل بهره‌برداران بخش کشاورزی فعالیت می کند.

خمسه  در پایان یادآور شد: این صندوق نخستین صندوق تخصصی در حوزه کشمش کشور است که در شهرستان تاکستان تاسیس شده و هدف از تشکیل آن تکمیل زنجیره ارزش غذایی محصول انگور تاکستان است .

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صندوق کشمش قزوین جهاد کشاورزی کشمش تاکستان صندوق کشمش تاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود

استاندار کردستان از راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در دیدار با مربیان کردستانی تیم ملی والیبال دانش آموزی که توانسته بودند قهرمانی جهان را کسب کنند، اظهار کرد: حضور دو نماینده کردستانی در قالب تیم ملی والیبال دانش آموزی باعث افتخار است.

وی با بیان این مهم که ورزش نشاط اجتماعی را به همراه دارد، افزود: برای رسیدن به قله‌های افتخار سختی‌های زیادی باید کشید و امروزه مربیان کردستانی توانستند به این مهم دست پیدا کنند و نشان دهند که ورزش کردستان رو به توسعه است.

استاندار کردستان گفت: استان کردستان به دلیل نداشتن صنایع بزرگ با مشکل حامی ورزش رو به رو است که با رایزنی‌هایی که انجام شده است امیدواریم این مهم با راه‌اندازی صندوق از حمایت ورزشی حل شود.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای با کمک گرفتن از معادن تا حدودی می‌تواند به حمایت از ورزش کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه استانداری با تمام توان در خدمت ورزش استان است و تا کنون نیز با توجه به ظرفیت‌هایی که داشته به تیم‌های ورزشی کمک کرده است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروزه والیبال کشور در جامعه جهانی شناخته شده است، یادآور شد: والیبال کردستان با توجه به این افتخارات، باعث شده که این رشته در بین خانواده‌ها از جایگاه خاصی برخوردار باشد که می‌طلبد توجه و برنامه‌ریزی دقیق‌تری نیز صورت گیرد.

کد خبر 750170

دیگر خبرها

  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج
  • بهره برداری از ۳۴۸ رشته قنات در استان قزوین
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • ۴۷ هزار هکتار شالیزار‌ در مازندران مکانیزه کشت شد